Za rok kolejna edycja Polsat SuperHit Festiwal. Polsat i Sopot podpisały nową umowę

Telewizja Polsat w przyszłym roku zorganizuje kolejną edycję Polsat SuperHit Festiwal. Właśnie przedłużono umowę z miastem Sopot na kolejne pięć lat.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Za rok kolejna edycja Polsat SuperHit Festiwal. Polsat i Sopot podpisały nową umowę
Nina Terentiew, fot. Polsat

Umowę o współpracy podpisali Nina Terentiew, dyrektorka programowa Polsat i Stanisław Janowski, prezes zarządu Telewizji Polsat oraz prezydent Sopotu Jacek Karnowski.

Za rok w Operze Leśnej w Sopocie odbędzie to ósma edycja Polsat SuperHit Festiwal.

- Już dziś mogę zdradzić, że za rok planujemy kolejną edycję Polsat SuperHit Festiwalu, bardzo przez naszych widzów lubianego. W jego trakcie mogą oni obejrzeć i usłyszeć najpopularniejszych artystów sceny muzycznej i kabaretowej w Polsce. Widzów przyciąga również miejsce organizacji imprezy - Opera Leśna w Sopocie, która od wielu dziesięcioleci obok Amfiteatru Opole, jest mekką polskiej piosenki - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa Telewizji Polsat.

Tegoroczna edycja Polsat SuperHit Festiwal odbywała się w okresie od 20 do 22 maja br. Podobnie jak w latach poprzednich, na pierwszy i drugi dzień zaplanowano występy piosenkarzy, a trzeciego dnia na scenie pojawiły się kabaretony.

W tym roku wystąpili m.in.: T.Love, LemON, Cleo, Enej, Kamil Bednarek, Maciej Maleńczuk, Doda, Dawid Kwiatkowski, Beata Kozidrak i Bajm, Grzegorz Hyży, Sylwia Grzeszczak i Daria. Polsat SuperHit Festiwal 2022 prowadzili m.in. Paulina Sykut-Jeżyna, Krzysztof Ibisz, Karolina Gilon, Marcelina Zawadzka i Maciej Dowbor.

Polsat SuperHit Festiwal odbywa się co roku (pomijając 2020 rok - pandemia COVID-19), począwszy od 2015 roku (zastępując Sopot TOPtrendy Festiwal). Zeszłoroczną edycję koncertów Polsat transmitował w okresie od 25 do 26 czerwca ub.r. Muzyczna impreza przyciągnęła przed ekrany średnio 1,85 mln widzów, co przełożyło się na 17,95 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 17,79 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,70 proc. w grupie 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/59-kfpp-w-opolu-kto-wystapi-jak-kupic-bilet,7169858530637441a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu