Polsat zarobił na meczu Polska-Niemcy 8,8 mln zł i miał prawie 11mln widzów

Najchętniej oglądanym programem podczas ostatniego weekendu, jak iostatniego tygodnia był mecz Mistrzostw Europy w piłce nożnejNiemcy - Polska. Przegrany przez Polaków piłkarski pojedynek wniedzielę w domach obejrzało ponad 10,9 mln fanów piłki nożnej.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Na antenie Polsatu spotkanie śledziło 10,5 mln widzów, co dałostacji 63,09 proc. udziału, zaś w Polsacie Sport Extra meczprzyciągnął 330 tys. osób (2 proc. udziału) - wynika z danych AGBNielsen Media Research.

Drugim najpopularniejszym spotkaniem spośród czterech rozegranych wweekend meczów Euro 2008 było sobotnie starcie Portugalczyków iTurków, które w Polsacie obejrzało 3,49 mln widzów (160 tys. osób wPolsacie Sport Extra)

Wpływy brutto (bez uwzględnienia rabatów) z reklam wokół transmisjitych czterech meczów wyniosły w Polsacie 13,52 mln zł, a w PolsacieSport Extra - 690 tys. zł (w sumie 14,2 mln zł).

Natomiast tylko z reklam nadawanych tylko wokół transmisjiniedzielnego spotkania Niemcy-Polska Telewizja Polsat zarobiła wsumie 8,87 mln zł (8,45 mln zł na głównej antenie i 420 tys. zł wPolsacie Sport Extra).

W pierwszej trójce największych reklamodawców emitujących spotyprzy weekendowych meczach Euro 2008 (nadawanych po 20.00) znalazłysię firmy: Coca - Cola (617 tysięcy złotych), ING Group (535tysięcy złotych) i Carlsberg (513 tysięcy złotych).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu