Polskie agencje nominowane w konkursie European Excellence Awards

Jury międzynarodowego konkursu European Excellence Awards przyznałonominacje do nagród w dziedzinie komunikacji oraz public relations.Zwycięscy zostaną ogłoszeni 11 grudnia b.r. na uroczystej gali wCorinthia Grand Hotel w Budapeszcie.

ak
ak
Udostępnij artykuł:

European Excellence Awards (www.excellence-awards.eu)wyróżniają wyjątkowe osiągnięcia w dziedzinie komunikacji orazpublic relations w skali europejskiej. Nagrody te są przyznawaneprzez Communication Director Magazine, kwartalnik poświęconykomunikacji korporacyjnej oraz tematyce public relations w UniiEuropejskiej.

Projekt agencji United PR związany z wprowadzeniem na rynekAlior Banku został nominowany przez jury konkursu do głównejnagrody w trzech kategoriach: Finanse, Launch, Polska i Rosja. Jurywybrało ten projekt spośród 600 najlepszych europejskich projektówzgłoszonych do konkursu.

Agencja Partner of Promotion otrzymała dwie nominacje w tymprestiżowym konkursie. Projekt "Warto kupować w Agito" realizowanydla sklepu internetowego Agito.pl zakwalifikował się do finałukonkursu w kategorii "Komunikacja zmiany" oraz kategoriiregionalnej "Polska i Rosja". Kampania prowadzona jest od czerwca2007 r. w zakresie PR korporacyjnego, produktowego i relacjiinwestorskich.

20 listopada 2008 jury wyróżniło również projekt Feedback/Hilland Knowlton. Ogólnopolski Program Dla Młodzieży "Mam haka na raka"uzyskał nominację w kategorii kampanii narodowych i regionalnych(Polska, Rosja) jako projekt z Polski. Kampania ta skierowana jestdo młodzieży szkół ponadgimnazjalnych w całej Polsce. Na celu mawykształcenie postaw prozdrowotnych dotyczących profilaktyki choróbnowotworowych. W efekcie działań programu powstała ogólnopolskakampania "Wystarczy tak niewiele&" promująca profilaktykę rakapiersi.W kategorii "Multicultural Communications" nominowana zostałauznana i doświadczona firm na rynku usług PR i corporate affair-Glaubicz Garwolińska Consultants, za wsparcie buddyjskiejorganizacji Agon Shu w przeprowadzeniu religijnej ceremonii wJerozolimie.

Na liście nominowanych znalazła się też "Kampania na rzeczpracowników ochrony" prowadzona dla NSZZ "Solidarność" przez OnBard PR. Dotyczy ona poprawy warunków pracy 200 tys. pracownikówochrony w Polsce, którzy zarabiają na granicy minimum socjalnego.Celem kampanii była zmiana sytuacji poprzez wywarcie wpływu nafirmy ochrony oraz nowelizacja prawa o zamówieniach publicznych. Wefekcie prowadzonych działań udało się skłonić do porozumieniadotyczącego warunków pracy 6 największych firm oraz zainicjowaćprace nad zmianą prawa.

ak
Autor artykułu:
ak
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu