SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ponad 400 klientów w Call Center Poland

Call Center Poland SA obchodzi szóste urodziny. Przez sześć lat swojej działalności na rynku usług call center w outsourcingu Call Center Poland SA współpracowała z ponad 400 klientami przy obsłudze 2500 projektów. Główni klienci to firmy motoryzacyjne, ubezpieczeniowe, banki i FMCG. Niektórzy, jak Philip Morris, Johnson and Johnson czy wydawnictwo Raabe są z nami prawie od początku, do "weteranów" należą również Volvo, PKN ORLEN, Reader`s Digest, Bank Handlowy. Średnio na jednego klienta przypada 6 projektów.

- Po prawie dwóch latach stagnacji na rynku usług call center nastąpiło wyraźne zainteresowanie naszymi usługami. Działania marketingowe firm związane z marketingiem bezpośrednim nabierają rozpędu - mówi Katarzyna Swatowska, dyrektor marketingu i PR CCP. - Coraz więcej firm zleca nam kompleksową obsługę swoich klientów. "Hitem" sezonu jest wprowadzona przez nas niedawno usługa sprzedaży przez telefon z możliwością rozliczania za efekt czyli sprzedaż. Z usługi tej korzystają przede wszystkim firmy telekomunikacyjne, banki i wydawnictwa.

Właśnie firmy telekomunikacyjne są coraz bardziej zainteresowane zlecaniem działań związanych z promocją swoich usług firmom zewnętrznym. CCP jest partnerem prawie wszystkich liczących się operatorów telekomunikacyjnych.

Od marca na zlecenie agencji Medical Communication, której klientem jest firma Bristol- Myers Squibb, uruchomiła infolinię dotyczącą kacheksji. Informacji dotyczących tego zespołu objawów będą udzielać lekarze przez 7 dni w tygodniu pod numerem 0-801 103 305. Na potrzeby edukacyjne został stworzony również internetowy serwis informacyjny www.kacheksja.pl, realizowany przy współpracy lekarzy specjalistów z ośrodków onkologicznych.

Pod koniec marca na zlecenie agencji Doug Faber Family rozpoczęła funkcjonowanie infolinia dla klienta z branży telekomunikacyjnej.

W kwietniu rusza promocja usług telekomunikacyjnych Netii, rozpoczyna się współpraca z US Pharmacia w zakresie wynajmu stanowisk do obsługi infolinii, oraz świadczenie usług podoperatorskich dla Przedsiębiorstwa Farmaceutycznego ANPHARM SA , VF Polska Distribution , LEASEPLAN Car Leasing i "INTROL" Sp. z o.o.

Dołącz do dyskusji: Ponad 400 klientów w Call Center Poland

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl