SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Popowska, Przedlacki i Gajewski wrócili do Schulz Brand Friendly, awansował Leśniak

Do zespołu agencji reklamowej Schulz Brand Friendly po kilku latach przerwy wrócili Monika Popowska, Michał Przedlacki i Michał Gajewski, na stanowisko dyrektorskie awansował zaś Artur Leśniak.

Article

Do zespołu client service agencji powraca po ponad siedmiu latach Monika Popowska, obejmując stanowisko group account managera. Przez ostatnie lata pracowała m.in. jako brand manager RMF FM w Grupie RMF.

Do agencji po trzech latach powrócił też Michał Przedlacki, który obejmuje stanowisko senior art directora. Ostatnio w agencji S4 odpowiadał za realizacje m.in. dla banków BPH oraz Raiffeisen Polbank, a także firm Luxsoft, Śnieżka i PKP Intercity.

Funkcję creative group head objął natomiast Michał Gajewski, który rozstał się z Schulz Brand Friendly 13 lat temu. W tym czasie był kreatywnym w takich agencjach jak Art FM, Heads Advertising i Point4Art.W okresie swojej pracy w agencji Heads, realizował projekty m.in. dla Getin Banku, Open Finance, Lexusa, Hasco-Lek ( DIH ), Galerii Krakowskiej oraz sieci Abra.

W efekcie wewnętrznego awansu Artur Leśniak został w Schulz Brand Friendly dyrektorem strategicznym. Z agencją związany jest od połowy ub.r. Ostatnio pracował jako senior digital strategist. Przed przyjściem do niej pracował m.in. w agencji Interactive Solutions.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Popowska, Przedlacki i Gajewski wrócili do Schulz Brand Friendly, awansował Leśniak

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl