SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

POT chce zatrudnić agencję PR dla Departamentu Polskiego Bonu Turystycznego

Polska Organizacja Turystyczna zaprasza agencje do składania ofert na świadczenie usług w zakresie realizacji zadań biura prasowego na potrzeby promocji, informacji i edukacji dla Departamentu Polskiego Bonu Turystycznego.

Article

Wybrana agencja zajmie się m.in. obsługą prasową, która obejmować będzie m.in. przygotowanie propozycji harmonogramu prasowego (reklamy, artykuły sponsorowane i inne) z dwumiesięcznym wyprzedzeniem, przygotowanie i stałą aktualizację press listy z podziałem na media ogólnopolskie, lokalne i branżowe, opracowanie „press kit” dla mediów, relacje z mediami, influencerami, blogerami oraz osobami zajmującymi się branżą turystyczną w sieci, celem współpracy biznesowej.

Zajmie się też opracowywaniem i wysyłką informacji prasowych i komentarzy, artykułów do mediów branżowych, wsparciem i obsługą konferencji prasowych i spotkań z dziennikarzami, zarządzaniem sytuacjami kryzysowymi.

Do zadań agencji należeć będzie też współpraca z agencją obsługującą media społecznościowe POT, wsparcie komunikacji wewnętrznej,przygotowywanie haseł oraz sloganów reklamowych, prezentacji produktowych itd.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 31 grudnia br.

Dołącz do dyskusji: POT chce zatrudnić agencję PR dla Departamentu Polskiego Bonu Turystycznego

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
z branży
Oby agencja pomogła, bo na razie to tam tak sobie z PR...
Materiały do mediów też... z pomyłkami.
odpowiedź