SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

941 tys. widzów programu „Power Couple”, TVN wiceliderem w 16-49

Nowy program „Power Couple” ogląda średnio 941 tys. widzów. Produkcja dała TVN ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” i drugie miejsce w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 19,23 mln zł - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Olivier Janiak, fot. TVNArticle

Premierowe odcinki nowego cyklu „Power Couple” na antenie TVN oglądać można było w soboty o godz. 20.00, w okresie od 20 marca do 22 maja br. Średnia widownia produkcji wyniosła 941 tys. osób, co przełożyło się na 7,01 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,36 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,30 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się finałowy odcinek produkcji, który zgromadził przed telewizorami 1,13 mln oglądających.

TVN w paśmie nadawania nowego cyklu zajął ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która emitując wtedy „The Voice Kids” i „Dance Dance Dance”, osiągała 10,26 proc. udziału. Druga była TVP1 (różne audycje; 9,84 proc.), a trzeci - Polsat (gł. seriale „Kowalscy kontra Kowalscy” oraz „Piękni i bezrobotni”; 8,05 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 TVN był drugi, a w 16-59 - trzeci.

Wpływy z reklam wokół emisji premierowych odcinków reality-show wyniosły 19,23 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Kto wygrał „Power Couple”

„Power Couple” to to izraelski format reality, w którym kilka par przez kilka tygodni mieszka ze sobą w jednej willi. Związki muszą wytrzymać nie tylko wspólne życie w jednym miejscu z innymi duetami, ale także różne wyzwania.

W pierwszej polskiej edycji „Power Couple” swoją relację przetestowali: Ewa Kasprzyk i Michał Kozerski, Janusz Chabior i Agata Wątróbska, Agata i Piotr Rubik, Aleksandra i Piotr Gruszka, Hubert Gromadzki i Magda Nędza, Tomasz Torres i Paulina Łaba-Torres oraz Katarzyna Pakosińska i Irakli Basilashvili, którzy zostali zwycięzcami show.

Program prowadził Olivier Janiak. Cykl wyprodukowała ATM Grupa.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 941 tys. widzów programu „Power Couple”, TVN wiceliderem w 16-49

29 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wek
Nieźle. Program miał stała widownię
odpowiedź
User
Jordi
Sztuczne plastikowe gwiazdki i willa. Jak w TVNie mogłoby być inaczej? Tam się normalnych, przeciętnych ludzi nie pokazuje.
odpowiedź
User
Tomasz
Jakby Kurki puścił takie doprowadzanie ludzi do hipotermii i bezpośredniego zagrożenia życia, to TSUE już by wydało zabezpieczenie w postaci wstrzymania koncesji na nadawanie, ale TVN może...
odpowiedź