941 tys. widzów programu „Power Couple”, TVN wiceliderem w 16-49

Nowy program „Power Couple” ogląda średnio 941 tys. widzów. Produkcja dała TVN ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” i drugie miejsce w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 19,23 mln zł - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
941 tys. widzów programu „Power Couple”, TVN wiceliderem w 16-49
Olivier Janiak, fot. TVN

Premierowe odcinki nowego cyklu „Power Couple” na antenie TVN oglądać można było w soboty o godz. 20.00, w okresie od 20 marca do 22 maja br. Średnia widownia produkcji wyniosła 941 tys. osób, co przełożyło się na 7,01 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,36 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,30 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się finałowy odcinek produkcji, który zgromadził przed telewizorami 1,13 mln oglądających.

grafika

TVN w paśmie nadawania nowego cyklu zajął ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która emitując wtedy „The Voice Kids” i „Dance Dance Dance”, osiągała 10,26 proc. udziału. Druga była TVP1 (różne audycje; 9,84 proc.), a trzeci - Polsat (gł. seriale „Kowalscy kontra Kowalscy” oraz „Piękni i bezrobotni”; 8,05 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 TVN był drugi, a w 16-59 - trzeci.

grafika

Wpływy z reklam wokół emisji premierowych odcinków reality-show wyniosły 19,23 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/receptura-serial-tvn-agnieszka-wiedlocha-kiedy-emisja-fabula-wedel-opinie,7170185805665921a ##

Kto wygrał „Power Couple”

„Power Couple” to to izraelski format reality, w którym kilka par przez kilka tygodni mieszka ze sobą w jednej willi. Związki muszą wytrzymać nie tylko wspólne życie w jednym miejscu z innymi duetami, ale także różne wyzwania.

W pierwszej polskiej edycji „Power Couple” swoją relację przetestowali: Ewa Kasprzyk i Michał Kozerski, Janusz Chabior i Agata Wątróbska, Agata i Piotr Rubik, Aleksandra i Piotr Gruszka, Hubert Gromadzki i Magda Nędza, Tomasz Torres i Paulina Łaba-Torres oraz Katarzyna Pakosińska i Irakli Basilashvili, którzy zostali zwycięzcami show.

Program prowadził Olivier Janiak. Cykl wyprodukowała ATM Grupa.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn-ramowka-wiosna-2021-lista-programow-opinie-wideo,7170381434816129a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku