PR Hub poprowadzi 10. edycję programu „5 porcji warzyw, owoców lub soku”

Agencja PR Hub wygrała przetarg Krajowej Unii Producentów Soków, w ramach którego przeprowadzi dziesiątą edycję programu „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. Działania realizowane są pod hasłem „Apetyt na polskie”. Agencja zajmie się też realizacją programu informacyjno-promocyjnego „Działania Promocyjne – Certyfikacja innowacyjnych przetworów z owoców i warzyw”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
PR Hub poprowadzi 10. edycję programu „5 porcji warzyw, owoców lub soku”

Celem kampanii jest promocja polskich owoców, warzyw oraz przetworów, w tym soków, a także promowanie serwisu internetowego Apetytnapolskie.com.

W ramach tegorocznej edycji programu zaplanowano m.in. emisję w telewizji i radiu, a także działania z zakresu SEO, influencer i event marketingu oraz działania media relations. Do współpracy zaangażowani zostaną kluczowi eksperci z dziedziny zdrowia i żywienia człowieka.

To już dziesiąta edycja programu, realizowanego przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS).

Budżet kampanii to 571 tys. zł netto. Projekt jest finansowany ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw. PR Hub wybrano w konkursie ofert. Brały w nim udział też: Partner of Promotion, Havas PR i Brandmates.

Agencja wygrała też drugi, równolegle prowadzony konkurs KUPS na realizację programu informacyjno-promocyjnego „Działania Promocyjne – Certyfikacja innowacyjnych przetworów z owoców i warzyw”. Pokonała w nim agencje Procontent, Partner of Promotion i Brandmates.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję