SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pragma Faktoring zamiast Grupy Finansowej Premium – nowe logo i kampania

Firma Grupa Finansowa Premium SA zmieniła nazwę na Pragma Faktoring SA. Spółka zmieniła też swoją identyfikację wizualną i rozpoczyna kampanię reklamową.

Pragma Faktoring zamiast Grupy Finansowej Premium – nowe logo i kampania

Grupa Finansowa Premium zmieniła nazwę na Pragma Faktoring, żeby podkreślić swoją przynależność do grupy Pragma Inkaso, która przejęła tę spółkę pod koniec ub.r. Firma ma również mowy logotyp, który swoją konwencją i claimem „Wierzytelności. Pragmatycznie.” nawiązuje do brandu spółki-matki.

Ponadto udostępniono nową stronę internetową firmy, działającą pod adresem www.pragmafaktoring.pl. Strona jest utrzymana w tej samej kolorystyce, co znak graficzny Pragma Faktoring, a jego struktura jest zintegrowana z witryną pragmainkaso.pl


Pragma Faktoring w najbliższym czasie rozpocznie kampanię reklamową skierowaną przedsiębiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Założeniem akcji jest poinformowanie o zmianach w procedurach działania, ofercie i akcjonariacie spółki. Kampania będzie realizowana przez sześć miesięcy w prasie ogólnopolskiej o profilu biznesowym (reklamy i artykuły sponsorowane) oraz branżowych serwisach internetowych (banery, mailing). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada dział marketingu Pragma Inkaso wraz z firmą Station 75.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pragma Faktoring zamiast Grupy Finansowej Premium – nowe logo i kampania

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl