SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Prawo Agaty 6” liderem w grupie komercyjnej. Wiosną kolejna seria

Szósty sezon „Prawa Agaty” oglądało 2,13 mln osób. Serial względem serii emitowanej rok temu stracił 240 tys. widzów, ale zapewnił TVN drugie miejsce w całym rynku i pozycję lidera w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły 18,2 mln zł.

„Prawo Agaty 6” nadawane było we wtorki o godz. 21.30, w okresie od 2 września do 25 listopada br. Serial przyciągał co tydzień średnio 2,13 mln widzów. Przełożyło się to na 15,13 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 15,06 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie największą widownię zgromadził odcinek z 21 października. Przyciągnął on przed telewizory 2,34 mln osób. Drugie miejsce należało do finału produkcji, który zainteresował 2,3 mln widzów.

Trzy topowe odcinki „Prawa Agaty 6”

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

21-10-2014

21:32:45

2 344 383

17,04%

25-11-2014

21:29:21

2 303 401

15,62%

07-10-2014

21:29:41

2 284 867

16,95%


W porównaniu do czwartej serii, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 240 tys. widzów. Wówczas serial śledziło 2,37 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 17,46 proc. i 19,56 proc. udziału (więcej na ten temat).

W paśmie nadawania „Prawa Agaty” TVN zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była TVP2, emitująca wówczas kulisy serialu „M jak miłość” oraz „Magazyn Ekspresu Reporterów”, co przełożyło się na 17,93 proc. udziału. Gorzej od TVN wypadły takie stacja, jak: Polsat (filmy fabularne i mecz piłki nożnej; 11,73 proc.) oraz TVP1 (gł. filmy, seriale i mecz piłki nożnej; 7,81 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej TVN także był wiceliderem, ale pierwsze miejsce zajął tutaj Polsat. Trzecia była Dwójka, a czwarta - Jedynka.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

2 523 936

17,93%

13,24%

TVN - Prawo Agaty 6

2 129 943

15,13%

15,06%

Polsat

1 651 435

11,73%

15,13%

TVP1

1 098 808

7,81%

8,17%


Wpływy reklamowe z 13 odcinków szóstej serii prawniczego serialu wyniosły 18,20 mln zł. Dla porównania czwarta edycja produkcji z reklam przyniosła 28,38 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Kolejny sezon „Prawa Agaty” na antenie TVN pojawić się ma wiosną 2015 roku.

Główną bohaterką serialu jest Agata Przybysz (Agnieszka Dygant), która wraz z przyjaciółmi prowadzi kancelarię prawną i rozwiązuje kolejne sprawy. W serialu występują także m.in. Leszek Lichota, Daria Widawska i Małgorzata Kożuchowska.

najnowsze wiadomości

Dołącz do dyskusji: „Prawo Agaty 6” liderem w grupie komercyjnej. Wiosną kolejna seria

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marlena
I bardzo dobrze że będzie kolejny sezon. Scenarzyści trzymają poziom!
odpowiedź
User
prawo agaty 7 seria i nowe 13 odcinków po 60 minut
prawo agaty 7 wiosną 2015 roku w tvn hd
odpowiedź
User
brt
Juz sie ciesze Prawo Agaty to wspanialy serial a a glowna bohaterke uwilbiam ...W Niani byla cudowna
odpowiedź