Prezenterka bez stanika przyciąga widzów do programu informacyjnego w Albanii (wideo)

Albański kanał telewizyjny Zjarr Televizion skutecznie ratuje oglądalność wiadomości pokazując prezenterkę newsów bez stanika. Popularność programu znacznie wzrosła.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Sposób albańskiej stacji Ismet Drishti polega na tym, że przed kamerą w roli prezenterki wiadomości występuje atrakcyjna Greta Hoxha - 24-letnia dziewczyna ubrana w marynarkę, pod którą widać jedynie jej nagie ciało.

Hoxha bez skrępowania i ze pełną powagą odczytuje na antenie kolejne newsy i zdaje się nie zwracać uwagi na fakt, że jest niekompletnie ubrana. Pomysł wydaje się o tyle kontrowersyjny, że 60 proc. populacji Albanii stanowią muzułmanie, których poglądy na kobiecą nagość są raczej surowe. Pomimo tego okazuje się, że sposób jest skuteczny. Jak podkreśla stacja Ismet Drishti oglądalność wiadomości na kanale Zjarr Televizion znacznie wzrosła, choć nie podaje dokładnych danych.

 

Pojawienie się kontrowersyjnie ubranej prezenterki w albańskiej telewizji stworzyło dla niej samej nowe szanse na karierę. Jak informuje serwis Mail Online Greta Hoxha otrzymała już propozycję występów przed kamerą w Australii za kwotę ponad 3,5 tys. dol. tygodniowo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem