Prezenty - ponad połowa kobiet woli je dawać niż dostawać

Dla 58 proc. kobiet w Polsce obdarowywanie innych jest większą przyjemnością niż otrzymywanie prezentów - wynika z badania MillwardBrown SMG/KRC.

km
km
Udostępnij artykuł:

Prawie jedna trzecia Polek nie zgadza się, że najlepsze są podarunki praktyczne (np. kolejna ciepła para skarpetek na zimę). Coraz więcej pań oczekuje, że prezent je pozytywnie zaskoczy - prawie połowa Polek chciałaby otrzymać coś nietypowego.

Kobiety wolą prezenty, które niosą ze sobą duży ładunek emocjonalny - takie, które sprawią przyjemność. Podarunek wcale nie musi być przedmiotem - prawie połowa przebadanych pań zdecydowanie stwierdziła, że prezent powinien być niematerialny.

grafika
grafika

78% kobiet uznaje prezenty w formie przeżyć za będące na czasie, czy wręcz „cool”. Mężczyźni z kolei bardzo chcieliby je otrzymać. Potwierdziło to 60% panów. Taki rodzaj prezentu jest wygodny dla ponad 60% Polek, a prawie 80% uznaje go za nowoczesny sposób sprawiania przyjemności drugiej osobie. Przebadane Polki uważają, że z pomocą takiego prezentu są w stanie spełnić marzenia obdarowywanej przez nie osoby.

grafika

Telefoniczne badanie ankietowe zostało zrealizowane przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie serwisu WyjatkowyPrezent.pl w dniach 1-3 września 2012 r. na ogólnopolskiej próbie 1005 dorosłych Polek i Polaków. Wyniki sondażu są reprezentatywne dla całej populacji naszego kraju.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu