Princessa bardziej kobieca - nowe logo i opakowania, Longa zamiast Maxi

W wyniku relaunchu wafelki Princessa (Nestlé Polska) mają zmienione logo i identyfikację wizualną, bardziej opartą na kolorze niebieskim i kobiecych sylwetkach. Zmienia się też nazwa większych opakowań: z Maxi na Longa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Odświeżone opakowania i logo Princessy są oparte na kolorystyce niebieskiej. Ich główne elementy to kobiece sylwetki oraz apetyczne wizualizacje symbolizujące poszczególne wersje smakowe: kokosową, mleczną i orzechową. Nazwa większych opakowań wafelków została zmieniona z Maxi na Longa. Nowe opakowania zaprojektowała agencja Logic Design.

grafika

Relaunch Princessy ma na celu odróżnienie jej od konkurencji (w tym zwiększenie widoczności na półkach sklepowych) i poszerzenie grupy docelowej. - Chcemy dotrzeć do kobiet w wieku od 20 do 30 lat. To niezwykle inspirujące dziewczyny, które mają apetyt na życie i czerpią z niego pełnymi garściami. To również najliczniejsza i najczęściej sięgająca po słodycze grupa wiekowa - opisuje Joanna Piórko, product manager w dziale słodyczy Nestlé Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali