SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Problemy sponsorów Euro 2008

Brak awansu reprezentacji Anglii na Euro 2008 sprawia problemyoficjalnym sponsorom mistrzostw w dotarciu do brytyjskichkonsumentów.

Według firmy badawczej Ipsos MORI, na skutek porażki Anglików, atakże pozostałych reprezentacji z Wysp w eliminacjach dorozpoczynającego się w sobotę turnieju, wielu sponsorów nie potrafiuzyskać takiego poziomu świadomości swoich marek jak w roku 2004 -informuje serwis Brand Republic.

W pierwszych dwóch tygodniach maja, 5 procent z 600 respondentówbadanych przez Ipsos kojarzyło z Euro 2008 oficjalnego sponsorajakim jest Coca-Cola. Tymczasem w tym samym okresie przed czteremalaty wskaźnik ten wynosił 14,5 procenta.

Podobna sytuacja ma miejsce również w przypadku innych sponsorówtakich jak Carlsberg (spadek z 5,5 do 1,5 procenta) czy McDonald's(spadek z 4,3 do 0,8 procenta). Jedynie Adidas zanotował tutajwzrost: z 1,8 do 3,3 procenta.

Wspomniany Carlsberg szacuje, że w związku z absencją Anglii naboiskach Austrii i Szwajcarii, zanotuje spadek sprzedaży nabrytyjskim rynku aż o 15 milionów funtów.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Problemy sponsorów Euro 2008

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl