SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Problemy sponsorów Euro 2008

Brak awansu reprezentacji Anglii na Euro 2008 sprawia problemy oficjalnym sponsorom mistrzostw w dotarciu do brytyjskich konsumentów.

Problemy sponsorów Euro 2008

Według firmy badawczej Ipsos MORI, na skutek porażki Anglików, a także pozostałych reprezentacji z Wysp w eliminacjach do rozpoczynającego się w sobotę turnieju, wielu sponsorów nie potrafi uzyskać takiego poziomu świadomości swoich marek jak w roku 2004 - informuje serwis Brand Republic.

W pierwszych dwóch tygodniach maja, 5 procent z 600 respondentów badanych przez Ipsos kojarzyło z Euro 2008 oficjalnego sponsora jakim jest Coca-Cola. Tymczasem w tym samym okresie przed czterema laty wskaźnik ten wynosił 14,5 procenta.

Podobna sytuacja ma miejsce również w przypadku innych sponsorów takich jak Carlsberg (spadek z 5,5 do 1,5 procenta) czy McDonald's (spadek z 4,3 do 0,8 procenta). Jedynie Adidas zanotował tutaj wzrost: z 1,8 do 3,3 procenta.

Wspomniany Carlsberg szacuje, że w związku z absencją Anglii na boiskach Austrii i Szwajcarii, zanotuje spadek sprzedaży na brytyjskim rynku aż o 15 milionów funtów.

źródło: Brand Republic

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Problemy sponsorów Euro 2008

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl