SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Produkty markowe kojarzą się Polakom z wysoką jakością

Trzy czwarte Polaków uważa, że produkty markowe cechuje wysoka jakość - wynika z badania MASMI Poland. Markowość ubrań kojarzy się respondentom z możliwością reklamacji, a markowość środków czystości - z ich reklamami.

Jak pokazuje badanie przeprowadzone przez agencję MASMI Poland, 74 proc. Polaków uważa, że towary markowe to te wyprodukowane przez znaną firmę, a dla 73 proc. - te odznaczające się wysoką jakością. Dla 56 proc. respondentów wyznacznikiem markowości jest powszechna rozpoznawalność. Marki największy wpływ na decyzje zakupowe mają w kategorii past do zębów, kremów i kosmetyków - 70 proc. konsumentów bierze to kryterium pod uwagę w pierwszej kolejności.

Dla Polaków wyznacznikiem markowości ubrań jest możliwość reklamacji (80 proc. wskazań) oraz ich trwałość (70 proc.). Z kolei markowy środek czystości to według 57 proc. ankietowanych taki, który jest reklamowany. Wybierając markowe produkty szybkozbywalne, respondenci kierują się przede wszystkim ich dostępnością (70 proc. deklaracji). Natomiast najważniejszym wyznacznikiem markowości paliw i olejów silnikowych jest zaawansowanie technologiczne (51 proc. wskazań).

Badanie opinii Polaków na temat markowych produktów zostało przeprowadzone przez agencję badawczą MASMI Poland na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych "ProMarka". Ankiety internetowe w dniach 23-29 lipca wypełniło 600 osób z całej Polski mieszkających w miastach.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Produkty markowe kojarzą się Polakom z wysoką jakością

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl