SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Program Payback ma zyskać 3-5 mln klientów w ciągu roku

Multipartnerski program bonusowy Payback, wchodzący obecnie napolski rynek, ma zyskać od 3 do 5 mln klientów w ciągu roku,poinformowała we wtorek dyrektor zarządzająca Loyality PartnerPolska Sylwia Pyśkiewicz. Dodała, że portfolio partnerów programunie jest zamknięte i prowadzone są rozmowy z kolejnymi firmami.

"Grupa, z którą rozpoczynamy program nie jest zamknięta.Prowadzimy mocno zaawansowane rozmowy z kolejnymi partnerami.Trudno jest również prognozować dokładnie ile osób przyłączy się doprogramu. Dużo będzie zależeć od tego, czy klienci go polubią.Liczymy na to, że będzie to od 3 do 5 mln w przeciągu roku" -powiedziała na konferencji we wtorek Pyśkiewicz.

W chwili uruchomienia program liczy 10 partnerów:Allegro, BP Polska, Bank Zachodni WBK, Fly.pl, Kolporter, MixElectronics, Orange, Telekomunikacja Polska, grupa hotelowa Orbisoraz Real. Dyrektor zarządzająca Loyality Partner Polskazaznaczyła, że z pewnością nie będą przyjmować do portfoliopartnerów firm konkurujących ze sobą i zależy im na firmachogólnopolskich z każdego sektora rynku.

"Zależy nam na tym, by logicznie zagospodarować rynek. Będą towięc m.in. spółki np. gastronomiczne, czy oferujące wyposażeniewnętrz, których aktualnie nie mamy w ofercie" - powiedziała agencjiISB Pyśkiewicz.

Program Payback w Polsce rozpocznie swoją działalność wśrodę i jest pierwszym programem multipartnerskim na naszymrynku. Twórca i założyciel programu Alexander Rittweger,obecny prezes holdingu Loyality Partner liczy na to, że Polskaosiągnie taki sam sukces jak Niemcy.

"Polska to najważniejszy i najsilniejszy rynek w EuropieWschodniej, a polscy konsumenci chętnie zbierają punkty. Todoskonały punkt wyjścia do wprowadzenie w Polsce kartlojalnościowych nowej generacji" - skomentował Rittweger cytowany wkomunikacie.

Lojalnościowy program Payback rozpoczął działalność w Niemczechw marcu 2000 r. i szybko osiągnął pozycję lidera na rynku. Obecniekartę programu posiada i aktywnie z niej korzysta ok. 60%gospodarstw domowych w Niemczech, portfolio partnerów liczy 25spółek detalicznych i ponad 150 partnerów online i stale sięposzerza.

Całkowita wartość transakcji dokonywanych przy użyciukart Payback w Niemczech w 2008 r. wyniosła 16 mld euro, auczestnicy programu oszczędzają rocznie kwotę rzędu średnio 200euro.

Badanie przeprowadzonym przez CEM Instytut Badań Rynku i opiniiPublicznej na zlecenie Payback potwierdziło duże zainteresowaniemultipartnerskim programem lojalnościowym w Polsce. 81%respondentów wyraziło zainteresowanie tego typu programem, a prawie50% (czyli co druga zapytana osoba) chęć uczestnictwa w nim.

Dołącz do dyskusji: Program Payback ma zyskać 3-5 mln klientów w ciągu roku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl