Program Tomasza Sekielskiego w nowym paśmie ogląda 930 tys. osób, TVP1 wygrywa z TVP2

Program „Po prostu”, po zmianie pory emisji, ogląda średnio 933 tys. osób. Jedynka w czasie emisji audycji Tomasza Sekielskiego zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Najwięcej widzów miał odcinek poświęcony eutanazji w Belgii.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Od marca br. program „Po prostu” emitowany jest w nowym czasie antenowym - oglądać go można na antenie TVP1 co dwa tygodnie w czwartki o godz. 22.20 (wcześniej stacja pokazywała go w środy o 21.25, również co dwa tygodnie).

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, średnia widownia czterech wydań audycji Tomasza Sekielskiego w okresie od 10 marca do 21 kwietnia br. wyniosła 933 tys. osób. Przełożyło się to na 9,03 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 6,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się odcinek programu z 10 marca br., który oglądało 1,14 mln osób. W tym wydaniu Tomasz Sekielski wraz ze swoją ekipą poruszył kontrowersyjny temat dotyczący eutanazji w Belgii.

Dla porównania, odcinki programu Tomasza Sekielskiego, pokazywane w okresie od 9 września do 7 października 2015 roku, gromadziły z kolei 969 tys. widzów, co dawało TVP1 odpowiednio 6,99 proc. oraz 5,11 proc. udziału. Program pokazywany był wtedy jednak w środy o godz. 21.25 (również co dwa tygodnie).

TVP1 w czasie emisji „Po prostu” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest Polsat, emitujący w tym czasie głównie serial paradokumentalny „Zdrady”, co daje mu 12,95 proc. udziału. Na drugim miejscu plasuje się TVN („Kuchenne rewolucje” i filmy fabularne; 11,58 proc.), a czwarta lokata wśród tzw. „wielkiej czwórki” należy do TVP2 (pasmo filmowe; 7,44 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej liderem jest TVN, a dalej plasują się: Polsat, Dwójka i Jedynka.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/24-minuty-krzysztofa-skowronskiego-gromadza-187-tys-widzow-tvp-info-przegrywa-z-tvn24-hitem-antoni-macierewicz ##

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce  ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style