Programy Marka Niedźwieckiego i Adama Kornackiego w Canal+

Znane z kanałów nPremium platformy n programy Marka Niedźwieckiego i Adama Kornackiego trafią w kwietniu br. na antenę odświeżonego pakietu Canal+.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Programy Marka Niedźwieckiego i Adama Kornackiego w Canal+

Program Marka Niedźwieckiego zmieni nazwę z „W tonacji premium” na „W tonacji+”. W każdym odcinku audycji prowadzący nadal będzie prezentować lubiane przez siebie piosenki i interesujące gatunki muzyczne. Magazyn nadawany będzie w Canal+ w soboty o 16.50.

Z kolei magazyn Adama Kornackiego zmieni tytuł z „Premium De Lux” na „+De Lux”. Nadal w nim prezentowane będą najbardziej pożądane samochody, łodzie czy samoloty świata. Program emitowany będzie w soboty o 12.40 na antenie Canal+ Family.

Kanały nPremium z początkiem kwietnia br. kończą nadawanie, a filmy i zawody sportowe na nich pokazywane trafią do odświeżonego pakietu Canal+.

Platforma nc+ powstała z połączenia Cyfry+ i n, a jej start nastąpił 21 marca br., czyli w 18. rocznicę wejścia do Polski Canal+. nc+ oferuje 130 kanałów, w tym 50 nadawanych w jakości HD. Oferta platformy nc+ składa się z sześciu pakietów w cenach 39 zł, 59 zł, 79 zł, 99 zł, 119 zł i 199 zł miesięcznie, kilkunastu kolekcji VoD, w ofercie jest też m.in. multiroom (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu