SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Dzień dobry TVN” wyprzedziło „Pytanie na śniadanie” w czerwcu

Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w czerwcu br. miało „Dzień dobry TVN”, które wyprzedziło „Pytanie na śniadanie”. Wszystkie morning-shows zanotowały spadki widowni - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

fot. TVNArticle

W czerwcu 2020 roku średnia oglądalność „Dzień dobry TVN” wyniosła 418 tys. osób przy 8,08 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. „Dzień dobry TVN” w czerwcu br. oglądać można było codziennie o godz. 8.00.

Magazyn TVN miał o 14 tys. widzów mniej niż rok wcześniej (najmniejszy spadek wśród wszystkich magazynów). Na pozycję lidera oglądalności wśród morning-shows awansował z miejsca drugiego.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na drugie miejsce spadło „Pytanie na śniadanie”, które w analizowanym okresie przyciągało przed telewizory średnio 397 tys. osób, co przełożyło się na 7,91 proc. udziału. Rok wcześniej magazyn TVP2 śledziło 475 tys. widzów (przy udziale wynoszącym 10,37 proc.), co oznacza spadek o 78 tys. oglądających (największy w zestawieniu). W czerwcu br. „Pytanie na śniadanie” rozpoczynało się o godz. 8.00, a w czerwcu ub.r. startowało o 7.55.

Trzeci był magazyn „Nowy dzień z Polsat News”, który niezmiennie pokazywany jest w Polsacie codziennie o godz. 6.00. W czerwcu 2020 roku jego widownia wyniosła 272 tys. osób, a jego udział - 9,72 proc. (najwyższy spośród wszystkich analizowanych programów). Program względem analogicznego okresu rok wcześniej stracił 53 tys. widzów. „Nowy dzień z Polsat News” można równolegle również oglądać w newsowym kanale Telewizji Polsat.

Coraz większa przewaga „Dzień dobry TVN” w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem zestawienia magazyn „Dzień dobry TVN” w czerwcu br. miał 196 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. spadek o 1 tys. oglądających).

Drugie też było „Pytanie na śniadanie” (spadek o 43 tys. do 149 tys. oglądających), a trzeci - „Nowy dzień z Polsat News” (w dół o 23 tys. do 110 tys.).

Czytaj więcej: Startuje Huawei Next-Image Awards 2020, nagrody po 10 tys. dolarów

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Dzień dobry TVN” wyprzedziło „Pytanie na śniadanie” w czerwcu

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gośc
moim zdanie błędem jest wprowadzenie pytanie na śniadanie o godzinie 8.00 gdyby pytanie na śniadanie było emitowane o 7.50 to by na 100 procent wyprzedziło dzień dobry TVN a tak niestety i we wrześniu bedzie chyba nowa godzina emisji
odpowiedź
User
Seba
W DE programy śniadaniowe zaczynają się 5:30-9:00. Nie są tak rozbudowane gdyż o tej godzinie nie ma takiej potrzeby.
Wszystko nadawane po 8 jest dla bezrobotnych, kur domowych, wiosek i emerytów.
odpowiedź
User
Sebastian
TVN najlepszy. Wystarczy spojrzeć na nazwiska. Kunszt dziennikarski kontra celebryci z TVP. Chajzer, Kraśko, Rusin te nazwiska mówią same za siebie. Poranki z Wellmanem i Kotem należą już do kultowych.
odpowiedź