Prosty i dostępny

GE Money Bank koncentruje się na kampanii wizerunkowej wprowadzającej na rynek tę markę

Proto
Proto
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii przygotowanej we współpracy z agencją reklamową Nos/BBDO i domem mediowym Media Direction OMD jest zwiększenie znajomości marki do 25%. „W promocji wizerunku banku komunikowane jest to, że bank jest przyjazny, profesjonalny i wiarygodny.

W komunikacji oferty pojawi się odwołanie do takich wartości jak prostota, szybkość i dostępność”.

Proto
Autor artykułu:
Proto
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style