Provident angażuje swoich pracowników do kampanii #EkipaProvidenta

Wystartowała kampania reklamowa firmy pożyczkowej Provident pod hasłem "Ekipa Providenta". Zamiast aktorów, występują w niej faktyczni pracownicy firmy. Akcje przygotowała ZPR.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Provident angażuje swoich pracowników do kampanii #EkipaProvidenta

Kampania #EkipaProvidenta ma charakter wizerunkowo-rekrutacyjny. W jej ramach przygotowane zostały trzy 30-sekundowe materiały wdeo w konwencji human story. Bohaterami materiałów są doradcy klienta Providenta, którzy opowiadają nie tylko o współpracy z firmą, ale przede wszystkim o swoich pasjach.

W pierwszym materiale poznajemy historię Pana Konrada z Uścia Gorlickiego, który na co dzień społecznie udziela się w lokalnym młodzieżowym klubie sportowym, a w ramach programu wolontariackiego Providenta pozyskuje granty na realizację swoich projektów.

Do udziału w dwóch kolejnych filmach zaprosiliśmy Panią Magdę – doradczynię z Warszawy, której pasją są podróże oraz Panią  Elę, dla której w życiu najważniejszy jest czas spędzany z rodziną.

Kampania wystartowała 5 sierpnia. Kolejne materiały będą publikowane w 12 i 19 sierpnia. Materiały będą promowane w portalach internetowych i mediach społecznościowych. Można je oglądać na kanale YouTube marki.

Za kreację oraz realizację spotów odpowiadają Producenci Kreatywni / ZPR Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek