SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Przejście do Plusa z Brodzik i Wilczakiem w reklamach SmartDomu (wideo)

Nowa kampania reklamowa SmartDomu z udziałem Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka zachęca do przenoszenia numeru do Plusa. Akcję przygotowały firmy Grey Group Poland, PHD Media Direction i Carat Polska.

Nowa reklama SmartDomu rozgrywa się we wspólnym salonie sprzedaży Plusa i Cyfrowego Polsatu, gdzie Paweł Wilczak, Joanna Brodzik i ich dwaj synowie upewniają się, że w ramach tego programu promocyjnego można dowolnie łączyć usługi telefoniczne, internetowe i telewizyjne, zyskując rabaty zgodnie z promocją „Drugi produkt za połówkę, trzeci nawet za złotówkę” (jej obecna oferta obowiązuje do 18 lutego).

Spot zachęca klientów innych sieci telekomunikacyjnych do przenoszenia numeru do Plusa i korzystania ze SmartDomu.

Kampanie jest realizowana przede wszystkim w telewizji i internecie.

Kreacją reklam zajęła się agencja Grey Group Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe PHD Media Direction i Carat Polska.

Dołącz do dyskusji: Przejście do Plusa z Brodzik i Wilczakiem w reklamach SmartDomu (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
basta
Nie przekonują mnie reklamy Plusa, muszą się bardziej postarać. Sami postawili bardzo wysoko poprzeczkę za czasów mumio i czasoumilaczy, teraz niestety bardzo miernie. Ale życzę im dobrze, to w końcu jedyny operator z polskim kapitałem.
odpowiedź
User
ekspert
Najbardziej mdły koncept jaki tylko można sobie wyobrazić. A fe!
odpowiedź
User
klient
O, ciekawa sprawa. Mnie akurat nie trzeba zachęcać do przenoszenia numeru do Plusa, zrobiłem to już w zeszłym roku, mam też od nich internet mobilny. Nawet nie wiedziałem, że mogę sobie dołączyć dodatkowe usługi z tak dużą zniżką.
odpowiedź