Program Mateusza Borka przestał pojawiać się w Kanale Sportowym

Audycja Mateusza Borka „Przesłuchanie” przestała ukazywać się w Kanale Sportowym. Ostatni odcinek pojawił się sześć miesięcy temu.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Program Mateusza Borka przestał pojawiać się w Kanale Sportowym
fot. YouTube/ Kanał Sportowy

W październiku ub.r. w Kanale Sportowym zadebiutował format „Przesłuchanie”. W tym programie Mateusz Borek rozmawiał z przedstawicielami głównie polskiego sportu, umawiając się na dłuższe wywiady. Gościem pierwszego odcinka był selekcjoner reprezentacji Polski Michał Probierz.

Bez „Przesłuchania” Mateusza Borka

„Przesłuchanie” zniknęło jednak z ramówki Kanału Sportowego. Ostatni materiał ukazał się pół roku temu, gdy Mateusz Borek rozmawiał z byłym reprezentantem Polski w piłce nożnej Sławomirem Peszko.

Dotychczas najpopularniejsze nagranie z tej serii zebrało ponad 503 tysiące wyświetleń (wywiad z Marcinem Najmanem „Freak Fighty, polski boks, polityka, rywalizacja z Bońkiem”). Ostatnie odcinki notowały między 40 tysięcy a 240 tysięcy odsłon. Od października 2023 Kanał Sportowy wyemitował 14 odcinków z cyklu „Przesłuchanie”.

W sierpniu br. podawaliśmy, że kontynuacja programu KS „Skrzydłowy, bramkarz i łącznik” będzie emitowana pod nazwą „Bajerka o futbolu”. Prowadzącym został Mateusz Borek, który zastąpił Tomasza Smokowskiego. Ten drugi rozstał się następnie z Kanałem Sportowym. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska