SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Przyjaciółki” zyskały 180 tys. widzów. Będzie szósta seria

Piąty sezon „Przyjaciółek” oglądało średnio 2,18 mln osób, o 180 tys. widzów więcej niż czwartą serię. Polsat w czasie emisji serialu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 15,52 mln zł.

serial „Przyjaciółki”, fot. Polsat Article

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że piątą edycję „Przyjaciółek” (serial był emitowany w czwartki o godz. 21.05, w okresie od 5 marca do 21 maja br.) oglądało średnio 2,18 mln widzów. Przełożyło się to na 14,32 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 14,19 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się drugi odcinek formatu. Obejrzało go 2,41 mln widzów.

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

2015-03-12

21:07:49

2 411 192

15,83%

2015-05-14

21:10:11

2 386 937

15,79%

2015-03-05

21:08:00

2 274 663

14,75%


Dla porównania, trzecią edycję serialu, pokazywaną wiosną ub.r., śledziło średnio 2 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 13,36 proc. oraz 14,70 proc. udziału. Oznacza to, że produkcja zyskała 180 tys. widzów (więcej na ten temat).

Polsat w czasie emisji „Przyjaciółek” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Pozycja lidera należała do TVP1, nadającej w tym czasie „Ojca Mateusza” oraz „Sprawę dla reportera”, a także „Konkurs Piosenki Eurowizji”, co przełożyło się na 20,57 proc. udziału. Na trzecim miejscu znalazł się TVN („Ugotowani” oraz „Kuchenne rewolucje”; 11,25 proc.), a na czwartym - TVP2 (filmy fabularne; 7,54 proc.).

Również wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat był wiceliderem rynku, ale pierwsze miejsce należało tutaj do TVN. Dalej uplasowały się Jedynka i Dwójka.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

3 133 250

20,57%

12,45%

Polsat - Przyjaciółki 5

2 181 597

14,32%

14,19%

TVN

1 713 539

11,25%

14,80%

TVP2

1 148 608

7,54%

9,36%


Wpływy reklamowe Polsatu wokół emisji serialu wyniosły 15,52 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Telewizja Polsat zdecydowała, że jesienią br. pokaże szóstą edycję „Przyjaciółek”. Zdjęcia do nowych odcinków ruszą latem.

„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się: Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska. Serial produkuje Akson Studio.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółki” zyskały 180 tys. widzów. Będzie szósta seria

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam
I super!
21 10
odpowiedź
User
luc
A juz sie bałem że sie konczy bo fabuła tak troszke na to wskazuje!!! Czekamy ;)
15 10
odpowiedź
User
Nik
Jeden z najlpszych polskich seriali lifestylowych! Brawo! Bardzo dobra decyzja o kontynuacji.
14 10
odpowiedź