SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Przystanki, kody QR i jakdojade.pl w kampanii McDonald’s

W Warszawie i Krakowie trwa kampania McDonald’s oparta na reklamach z kodami QR pozwalającymi szybko sprawdzić różne lokalizacje i rozkłady komunikacji miejskiej. Akcję we współpracy z serwisem jakdojade.pl realizują firmy OMD i AMS.

Przystanki, kody QR i jakdojade.pl w kampanii McDonald’s

W ramach kampanii McDonald’s reklamy z kodami QR umieszczono na 600 wiatach przystankowych w Warszawie i 1813 w Krakowie. Na każdym z nośników znajduje się kod, który po zeskanowaniu telefonem komórkowym przenosi użytkownika na stronę jakdojade.pl.

W serwisie na mapie cyfrowej wskazywane jest dokładne położenie wiaty, przy której odbiorca aktualnie się znajduje. System umożliwia wpisanie adresu docelowego lub wybranie gotowych obiektów z opracowanej listy (stadion, strefa kibica, lotnisko itp.). Po wybraniu żądanej lokalizacji docelowej użytkownikowi wskazywane są możliwe połączenia wykorzystujące aktualne rozkłady jazdy. Dodatkowo na mapie zamieszczono lokalizacje McDonald’s oraz przygotowano listę adresową tych punktów.

>>> DDB Warszawa z dwoma Srebrnymi Lwami za rozkład jazdy Mcdonald’s 

Kampanię uzupełniają reklamy reklamy bannerowe w serwisie jakdojade.pl: wersji zasadniczej i mobilnej oraz aplikacji na system Android. Ponadto firma AMS uruchomiła stronę amsdigital.pl, na której zamieszczono linki do pobrania czytników kodów QR. Akcję przygotował i realizuje dom mediowy OMD we współpracy z krakowskim Miejskim Przedsiębiorstwem Komunikacyjnym i warszawskim Zarządem Transportu Miejskiego.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Przystanki, kody QR i jakdojade.pl w kampanii McDonald’s

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl