10,6 mln widzów przywitało Nowy Rok z dużymi imprezami sylwestrowymi w telewizji

Średnia widownia wszystkich stacji transmitujących sylwestrowe imprezy między godz. 23.57 ostatniego dnia ub.r. a 0.04 pierwszego dnia br. wyniosła 10,59 mln osób. Zdecydowanie najwięcej, bo 6,08 mln osób śledziło w tym czasie TVP2 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W kulminacyjnych godzinach, czyli między godz. 23.57 w sylwestra a 0.04 w Nowy Rok najwięcej widzów miała impreza sylwestrowa Telewizji Polskiej, którą na antenie Dwójki oglądało średnio 6,08 mln osób - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

14 tys. widzów oglądało „Sylwester z Dwójką” na antenie TVP Polonia. Dodatkowe 155 tys. oglądających miała w tym czasie Jedynka, która również w okolicy północy transmitowała imprezę.

Łączna widownia Dwójki, Jedynki i TVP Polonia wyniosła 6,25 mln widzów.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sylwester-w-telewizji-dane-ogladalnosci-nielsen,7171178125547137a ##

Z kanałami Telewizji Polsat transmitującymi „Sylwestrową moc przebojów” nowy rok przywitało łącznie 2,30 mln widzów (z czego 2,07 mln w Polsacie, 147 tys. w Polsacie 2 i 84 tys. w Polsacie News).

Średnia widownia TVN transmitującego koncert „Warszawa - Stolica Sylwestra 2018” wyniosła 2,04 mln widzów.

Łączna widownia wszystkich stacji pokazujących duże imprezy sylwestrowe wyniosła 10,59 mln osób. Ich udział w rynku wyniósł 81,50 proc.

Dla porównania rok temu nowy rok z imprezą TVP (transmisja również w TVP2, TVP1 i TVP Polonia) witało 6,24 mln widzów, Polsatu (Polsat, Polsat News i Polsat 2) - 2,70 mln, a TVN - 1,65 mln osób.

grafika

Spośród wszystkich imprez sylwestrowych największym zainteresowaniem cieszył się „Sylwester z Dwójką” zorganizowany przez Telewizję Polską i miasto Zakopane. Ponad 5-godzinne widowisko na antenie TVP2 śledziło 5,51 mln osób. Dodatkowe 123 tys. widzów śledziło wydarzenie pokazywane od godz. 21.00 w TVP Polonia (tych danych nie należy sumować, gdyż godziny nadawania audycji na obu stacjach nie pokrywają się).

Względem poprzedniego roku impreza Dwójki zyskała 810 tys. widzów - wówczas śledziło ją 4,69 mln osób.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sylwester-tvp-polsatu-i-tvn-jakie-gwiazdy-wystapily-jakie-wyniki-ogladalnosci,7171178167806081a ##

Zorganizowaną przez Telewizję Polsat w Katowicach „Sylwestrową moc przebojów” oglądało 1,98 mln widzów w Polsacie, 166 tys. w Polsacie 2 i 148 tys. w Polsacie News (rok temu było to odpowiednio 2,24 mln widzów w Polsacie, 221 tys. w Polsacie 2, 110 tys. w Polsacie News i 73 tys. w Polsacie News 2, a więc impreza ta zanotowała znaczący spadek oglądalności).

Koncert TVN „Warszawa - Stolica Sylwestra 2018” zorganizowany w Warszawie, którego widownia na głównej antenie wyniosła 1,47 mln osób. Rok temu widowisko miało niemal identyczne wyniki.

grafika

Z danych telemetrycznych wynika, że Polacy 31 grudnia ub.r. spędzili przed telewizorem średnio 5 godz. i 30 min (rok wcześniej 6 godz. i 10 min), zaś 1 stycznia br. - 6 godz. i 8 min (6 godz. i 7 min).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVP zaczyna sprzedaż reklam przy igrzyskach. Blisko milion zł za najdroższy pakiet

TVP zaczyna sprzedaż reklam przy igrzyskach. Blisko milion zł za najdroższy pakiet

Tyle samorządy dopłacą Polsatowi za imprezę sylwestrową w Toruniu

Tyle samorządy dopłacą Polsatowi za imprezę sylwestrową w Toruniu

wPolsce24 z nowym newsroomem. Rusza budowa dwóch studiów

wPolsce24 z nowym newsroomem. Rusza budowa dwóch studiów

Ponad bilion dolarów na reklamy w 2026 r. Chiny motorem wzrostu

Ponad bilion dolarów na reklamy w 2026 r. Chiny motorem wzrostu

Magia Świąt w nowej kampanii Biedronki

Magia Świąt w nowej kampanii Biedronki

"Kuchenne rewolucje" poniżej miliona widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

"Kuchenne rewolucje" poniżej miliona widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej