SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Publicis Media uruchamia globalną strukturę sprzedażową, na czele Ali Nehme

Publicis Media (należy do Publicis Groupe) chce zgromadzić w jednym miejscu wiedzę i doświadczenia ekspertów w dziedzinie handlu i uruchamia „global commerce practise”.

Ali Nehme Article

Projektem pokieruje Ali Nehme, który będzie podlegać bezpośrednio pod Michaela Kahna, prezesa globalnej marki Digitas.

Ali Nehme do tej pory pełnił funkcję prezesa ds. handlu i innowacji w Publicis Media EMEA. Pracował dla takich klientów agencji, jak gdzie pracował przy kontach, w tym w L'Oréal, Nestlé, Procter & Gamble i Samsung.

„Global commerce practise” ma koncentrować się na trzech obszarach. Pierwszy to „strategia i przyspieszenie” - ma pomóc klientom w rozwijaniu działalności poprzez witryny skierowane bezpośrednio do konsumentów oraz za pośrednictwem witryn e-commerce.

Drugim obszarem są "media i inwestycje", które będą obejmować planowanie i łączenie mediów z handlem oraz rekomendowanie obszarów inwestycji. „Treści i merchandising” to trzeci obszar, w którym jednostka będzie dążyć, by pomóc markom w zwiększaniu widoczności swoich produktów i poprawie ogólnego zadowolenia klienta.

Nehme będzie kierował zespołem specjalistów ds. handlu regionalnego w obu Amerykach, regionie EMEA i regionie Azji i Pacyfiku, jednocześnie nadzorując specjalistów ds. handlu w ramach poszczególnych sieci.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Publicis Media uruchamia globalną strukturę sprzedażową, na czele Ali Nehme

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl