Pulsujące plakaty promują Coca-Colę Zero

Pulsujące plakaty zamontowane na citylightach AMS promują nowąCoca-Colę Zero. Niestandardowa kampania, która potrwa przez całypaździernik, poprzedza premierę nowego filmu z serii o przygodachJamesa Bonda.

pt
pt
Udostępnij artykuł:

W kampanii Coca-Coli Zero, która wystartowała 1 października,wykorzystano 400 citylightów AMS. Na stu nośnikach zamontowanoplakaty wykorzystujące nowoczesną technologię druku polegającą naelektroluminescencji. Na plakatach znajdują się diody, którepulsują światłem, zmieniając odcień na bardziej intensywny iprzykuwając w ten sposób uwagę animacją.

Niestandardową kampanię Coke Zero zobaczą mieszkańcy Warszawy,Poznania, Trójmiasta i aglomeracji śląskiej.

Kreację niestandardowej kampanii przygotował Publicis, zastrategię, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowyStarcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej