Puste ulice i ludzie walczący z koronawirusem. Facebook promuje platformę samopomocy

Facebook rozpoczął emisję filmu reklamowego „Never Lost”, w którym pokazuje świat w czasie pandemii koronawirusa: puste ulice, przepracowanych lekarzy, cierpiących chorych. Przy kampanii dział marketingu platformy pracował z agencją Droga 5.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Spot zatytułowany „Never Lost” został opublikowany na Facebooku na koncie Marka Zuckerberga, który podkreśla że w okresie szerzącej się pandemii koronawirusa szczególnej wartości nabierają ludzkie poświęcenie i solidarność.

Puste ulice i poezja Kate Tempest

Trwający ponad minutę spot przygotowany we współpracy z agencją Droga5 przedstawia puste ulice wielkich miast na świecie, a także ludzi zaangażowanych w różny sposób w kryzys związany z koronawirusem.

W filmie pojawiają się lekarze, ratownicy i pielęgniarki walczący z Covid-19, z drugiej strony zaś osoby dotknięte w różny sposób pandemią. Całość spotu jest zabarwiona optymizmem i wiarą w to, że wspólne działanie ludzi może pokonać nawet największe zagrożenie.

Tłem dla przedstawianych w wideo obrazów jest wiersz „People’s Faces” brytyjskiej poetki Kate Tempest odczytywany przez autorkę przy akompaniamencie fortepianu.

„Never Lost” ma promować działającą na Facebooku w wybranych krajach (niedostępną w Polsce) platformę samopomocy, na której użytkownicy mogą zarówno poprosić o pomoc, jak i zadeklarować wsparcie w walce z koronawirusem w ramach lokalnych społeczności.

 

Facebook walczy z Covid-19

Serwis zadeklarował także przeznaczenie kwoty 100 mln dol. na wsparcie mediów. Środki zostaną przekazane w formie grantów oraz na wydatki reklamowe, dzięki którym wydawcy mają ograniczać straty finansowe związane z pandemią koronawirusa.

W IV kwartale 2019 r. kwartale Facebook osiągnął wzrost przychodów o 25 proc. do 21,08 mld dolarów oraz zysku netto z 6,88 do 7,35 mld dolarów. W skali miesiąca ze wszystkich platform koncernu korzysta 2,89 mld internautów, a z samego Facebooka - 2,5 mld.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem