"Puszka na 100-lecie Legii" w konkursie Królewskiego

Należąca do Grupy Żywiec marka piwa Królewskie rozpoczęła konkurs pod hasłem "Puszka na 100-lecie Legii". Za jego realizację odpowiada agencja PoV.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
"Puszka na 100-lecie Legii" w konkursie Królewskiego

Konkurs "Puszka na 100-lecie Legii" uświetnia jubileusz klubu, którego sponsorem marka piwa Królewskie jest od 2004 r. Zaprosiła ona kibiców do głosowania i wyboru spośród 3 propozycji limitowanej edycji puszki, która ma się pojawić na rynku w listopadzie 2016 r.

Głosowanie odbywa się pod adresem królewskie.pl i potrwa do 18 września 2016 r. Na stronie można też na bieżąco śledzić wyniki głosowania.

grafika

Równolegle z konkursem od marca br. trwa loteria "Gotowi do świętowania", w której do wygrania było ponad 1 milion nagród, a wiele z nich jeszcze nie trafiło do rąk konsumentów. Loteria potrwa do połowy listopada br.

Konkurs "Puszka na 100-lecie Legii" na zlecenie Grupy Żywiec organizuje agencja PoV. Za PR marki Królewskie odpowiada agencja Roots PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej