SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Puszkujemy tylko dojrzałe” w kampanii Dawtony

Pod hasłem „Puszkujemy tylko dojrzałe” trwa outdoorowa akcja reklamowa przetworów Dawtona. Kreację kampanii przygotowała agencja Just.

„Puszkujemy tylko dojrzałe” w kampanii Dawtony

Trwająca od początku listopada outdoorowa kampania reklamowa przetworów Dawtona ma za zadanie podkreślić, że swój pełny i głęboki smak zawdzięczają one wykorzystaniu tylko dojrzałych warzyw i owoców.

Akcja opiera się na trzech żartobliwych layoutach, które łączy hasło „Puszkujemy tylko dojrzałe”.

Działania reklamowe – zaplanowane do grudnia – obejmują Warszawę. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Just, a planowaniem i zakupem mediów we własnym zakresie zajęła się ZPOW Dawtona.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Puszkujemy tylko dojrzałe” w kampanii Dawtony

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mc
a czemu taki brzydki błąd w tym haśle?
8 8
odpowiedź
User
pj
Pierwsze dwie panie jak najbardziej rozumiem, ale ta babcia? Bez urazy wobec starszej pani, ale to tak jakby sugeruje, że Dawtona puszkuje zaschnięte warzywa.
8 8
odpowiedź
User
ap
jaki błąd??Ja nie mogę się dopatrzeć!!
8 8
odpowiedź