Hand Made przygotowała telewizyjną kampanię Pyrantelum Owix

Agencja reklamowa Hand Made przygotowała najnowszą kampanię telewizyjną marki Pyrantelum Owix, należącej do koncernu Polpharma. Zespół odpowiada za scenariusz i nadzór nad produkcją spotu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Hand Made przygotowała telewizyjną kampanię Pyrantelum Owix

Ruszyła kampania telewizyjna leku Pyrantelum Owix. Spot podkreśla cechy preparatu poprzez wykorzystanie motywu czarów. Kampania nie tylko wskazuje problem, ale i edukuje rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, jak rozpoznać i przeciwdziałać chorobie.

- Owsiki są traktowane przez rodziców jako wstydliwy problem, a dodatkowo objawy ich pojawienia się często są niezauważone w odpowiednim momencie. W naszej kampanii chcemy zmienić postrzeganie owsicy i wskazać, w jaki sposób skutecznie ją leczyć. Pyrantelum Owix jest pionierem w swojej kategorii. Przy tworzeniu kampanii dla tej marki, postawiliśmy duży nacisk na przyjazność i zapamiętywalność komunikatu. - po to, żeby jeszcze wzmocnić jej pozycję lidera – mówi Łukasz Tkacz, dyrektor kreatywny w Hand Made

Za pomysł i nadzór realizacyjny odpowiada Hand Made we współpracy z domem produkcyjnym Lemon. Reżyserem spotu był Michał Gazda.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych