PZPN bez managera ds. sponsoringu

Z Polskim Związkiem Piłki Nożnej pożegnał się manager ds. sponsoringu, Paweł Łakomski. Funkcję tę pełnił od wiosny ub.r.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PZPN bez managera ds. sponsoringu
Paweł Łakomski, fot. LinkedIn

Paweł Łakomski do PZPN dołączył w kwietniu ub.r. obejmując stanowisko managera ds. sponsoringu. P_rzez ten czas zrealizował kilka projektów i uczestniczył w zawarciu kilku umów sponsorskich, m.in. z takimi markami, jak Staropolanka, TCL, Toyota Carolina Car Company oraz Lancerto.  
 

Przed dołączeniem do PZPN, Paweł Łakomski pracował w Polskim Związku Koszykówki - przez 3 lata był tam rzecznikiem prasowym reprezentacji Polski. Równolegle pełnił funkcję dyrektora ds. komunikacji i PR w Polskiej Lidze Koszykówki. 

Wcześniej był PR&social media managerem w Energy Events oraz PR managerem w Asseco Gdynia. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach