PZU wyda na rebranding 25 mln zł

PZU odświeżyło markę i wprowadza nowe logo oraz identyfikację wizualną. Do końca sierpnia zakończy się proces wprowadzania nowej identyfikacji we wszystkich  placówkach. Koszt modernizacji wizerunku wyniesie ok. 25 mln zł.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

"Koszt modernizacji wizerunku to jakieś 25 mln zł ponad nasz standardowy roczny budżet marketingowy, który wynosi 40-50 mln zł. Część z tych środków już została wydana" - powiedział członek zarządu PZU SA Witold Jaworski.

Dodał, że stare logo będzie zastępowane nowym sukcesywnie. W ciągu 2-3 miesięcy zmiana nastąpi w ok. 95% placówek, zaś cały proces zakończy się do końca sierpnia. Nowe oznakowanie otrzyma w sumie ponad 1 tys. oddziałów PZU i placówek agencyjnych.

Odświeżone logo PZU nawiązuje do znaku, który obowiązywał w firmie od 1952 roku do połowy lat 90-tych.

grafika

Nowa identyfikacja będzie dotyczyć wszystkich spółek należących do grupy PZU.

Wprowadzeniu nowego logo towarzyszyć będzie kampania reklamowa, w której PZU z autoironią i humorem mierzy się ze swoim wizerunkiem wielkiej, zbiurokratyzowanej firmy o skomplikowanych procedurach. W reklamach te stereotypy symbolizuje postać Molocha, który nie potrafi się odnaleźć w nowej rzeczywistości firmowej PZU. Okazuje się bowiem, że ubezpieczyciel zmienił się tak bardzo, że nie ma w nim miejsca dla dawnych praktyk. Dlatego duch Molocha zostaje wypędzony z firmy. Kampania rozpocznie się 12 maja w telewizji, prasie, internecie i na outdoorze, a potrwa do końca lipca. Kreację reklam przygotowały agencje PZL i K2 Internet, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialne są domy mediowe Starlink i ACR.

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?