Quebonafide polskim ambasadorem kampanii Sprite (wideo)

Polskim ambasadorem marki Sprite (Coca-Cola) został raper Quebonafide. Wystąpił w spocie "Let's be clear".

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Raper poinformował o rozpoczęciu współpracy z marką Sprite na swoim profilu na Instagramie.

Pojawił się w kampanii „Let’s be clear”, która dotyczy otwarcia głowy na różnorodność i inkluzywność społeczną. W spocie zatytułowanym "Otwarcie mówiąc" przedstawiono postać artysty, który mówi o sobie i o tym, dlaczego tak często zmienia się jako twórca i jako człowiek.

"Moja natura chyba jest taka, że ja właśnie chciałem być wytykany palcem i szybko się nudziłem sobą. Nie lubiłem siebie w tej formie stałej. Cały czas musiałem ten stan skupienia zmieniać. Muszę sobie robić te rollercoastery jeśli chodzi o własną aparycję czy o jakąś taką ekonomię myśli" - mówi w reklamie raper.

Quebonafide kieruje przekaz do osób z mniejszych miast, którzy chcą osiągnąć coś więcej, odważyć się wdrażać te zmiany w swoim życiu.

Artysta poinformował, że to dopiero początek jego współpracy z marką Sprite. Zapowiedział, że kolejne jej etapy pojawią się za kilka dni.

Spot został wyreżyserowany przez Andiamo, Michała Więckowskiego i Mateusza Erdmanna. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day