"Quiz pod napięciem": Person i Strejlau nowymi gośćmi, Zygmunt Chajzer prowadzącym

Prezenter Zygmunt Chajzer gościnnie pojawił się w roli prowadzącego w programie "Quiz pod napięciem" na YouTube, którego sponsorem jest bukmacher Etoto. Gośćmi programu będą od tego sezonu Andrzej Person oraz Andrzej Strejlau.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
"Quiz pod napięciem": Person i Strejlau nowymi gośćmi, Zygmunt Chajzer prowadzącym

Program firmy bukmacherskiej Etoto "Quiz pod napięciem" powrócił na YouTube z kolejnym sezonem 6 stycznia. Nowe odcinki publikowane będą co poniedziałek o godzinie 20:00.

- Zygmunt Chajzer poprowadził program gościnnie, ale nie wykluczamy, że pojawi się w teleturnieju ponownie. Para stałych prowadzących się nie zmienia: nadal jest to Michał Pol oraz Jolanta Zasępa - przekazało portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe bukmachera.

Person i Strejlau gośćmi "Quizu pod napięciem"

Do grona stałych gości programu od nowego sezonu dołączyli dziennikarz sportowy Andrzej Person oraz były trener polskiej kadry narodowej piłkarzy Andrzej Strejlau. Jak poinformowała nas firma Etoto, kolejni nowi uczestnicy pojawią się w najbliższych odcinkach serii, o czym z wyprzedzeniem będzie można się dowiedzieć z fanpage'a bukmachera na Facebooku.

To nie koniec nowości w formacie. - Na prośbę widzów wprowadziliśmy regułę przyznania punktu rywalom w przypadku błędnej odpowiedzi czy dodanie tablicy z wynikiem. W każdej kategorii jedno pytanie jest przeznaczone tylko i wyłącznie dla widzów obecnych na premierze odcinka - informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Etoto.

"Quiz pod napięciem" można oglądać na kanale YouTube Etoto.tv. Program jest emitowany od października 2018 roku, występują w nim znani dziennikarze sportowi, m.in. Mateusz Borek, Tomasz Smokowski czy Dariusz Szpakowski. Kanał ma ponad 60 tys. subskrypcji na YouTube.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day