Radia Wawa z konkursem i kampanią na 21. urodziny

Radia Wawa z okazji 21. urodzin organizuje specjalny konkurs. Wraz z nim startuje kampania reklamowa, która będzie wspierać trwającą do 25 marca br. akcję antenową, zakończoną urodzinową imprezą dla słuchaczy.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W konkursie „21 kultowych artystów na 21 urodziny Radia Wawa” zadaniem słuchaczy jest wyszukiwanie na antenie stacji utworów wybranych polskich wykonawców. Konkursowe przeboje będą emitowane cztery razy dziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-18.00 przez kolejne cztery tygodnie. Na zwycięzców czekają nagrody, m.in. jubileuszowe wydawnictwa płytowe, specjalne gadżety i zaproszenia na imprezę urodzinową Radia Wawa, która odbędzie się 25 marca w Warszawie.

Kampania promująca konkurs i przedstawiająca prezenterów Radia Wawa obejmuje prasę („Gazeta Wyborcza”, „Super Express”, „Focus”, „Gala”, „Claudia”, „Cosmopolitan”, „Playboy”, „Dobre Wnętrze”, „M jak Mieszkanie” i „Moje Mieszkanie”), internet (Wirtualna Polska, Onet.pl oraz serwisy Muratora), kina (działania on screen i off screen w Multikinie i Heliosie), a także autopromocję na antenie rozgłośni.

grafika

Autorem kreacji reklamowej jest Jacek Ponder. Za strategię promocyjną, planowanie i zakup mediów odpowiada dział promocji Grupy Radiowej Time.

Z danych Radio Track wynika, że w okresie od listopada ub.r. do stycznia br. udział Radia Wawa w rynku wyniósł 1 proc. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]