Radia Wawa z konkursem i kampanią na 21. urodziny

Radia Wawa z okazji 21. urodzin organizuje specjalny konkurs. Wraz z nim startuje kampania reklamowa, która będzie wspierać trwającą do 25 marca br. akcję antenową, zakończoną urodzinową imprezą dla słuchaczy.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W konkursie „21 kultowych artystów na 21 urodziny Radia Wawa” zadaniem słuchaczy jest wyszukiwanie na antenie stacji utworów wybranych polskich wykonawców. Konkursowe przeboje będą emitowane cztery razy dziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-18.00 przez kolejne cztery tygodnie. Na zwycięzców czekają nagrody, m.in. jubileuszowe wydawnictwa płytowe, specjalne gadżety i zaproszenia na imprezę urodzinową Radia Wawa, która odbędzie się 25 marca w Warszawie.

Kampania promująca konkurs i przedstawiająca prezenterów Radia Wawa obejmuje prasę („Gazeta Wyborcza”, „Super Express”, „Focus”, „Gala”, „Claudia”, „Cosmopolitan”, „Playboy”, „Dobre Wnętrze”, „M jak Mieszkanie” i „Moje Mieszkanie”), internet (Wirtualna Polska, Onet.pl oraz serwisy Muratora), kina (działania on screen i off screen w Multikinie i Heliosie), a także autopromocję na antenie rozgłośni.

grafika

Autorem kreacji reklamowej jest Jacek Ponder. Za strategię promocyjną, planowanie i zakup mediów odpowiada dział promocji Grupy Radiowej Time.

Z danych Radio Track wynika, że w okresie od listopada ub.r. do stycznia br. udział Radia Wawa w rynku wyniósł 1 proc. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?