SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Radio 357 wystartowało z nową stroną internetową, wkrótce odświeży aplikację mobilną

Niemal równocześnie z jesienną ramówką Radio 357 zaprezentowało słuchaczom nową wersję swojej strony internetowej. Jako pierwsi od kilku tygodni mogli ją oglądać i testować patroni. Wkrótce stacja zaprezentuje patronom także nową aplikację.

fot. Darek Kawka / 357Article

Jesienna ramówka Radia 357 wystartowała w sobotę, 24 września. Z najistotniejszych nowości: część audycji na antenie zostanie wydłużonych, kilka zmienia dni lub godziny nadawania. Niektórzy autorzy pojawiają się w nowych rolach, jak Michał Olszański, który prowadzi teraz wraz z Anetą Awtoniuk nową audycję o zwierzętach. Nowością jest też „Sobota i Gomora” Antoniego Grudniewskiego i Krzysztofa Tubilewicza. Zamiast programu Tomasza Michniewicza słuchacze usłyszą teraz "Gruzję" Pawła Joźwickiego.  „Na dachu świata” pojawia się teraz w piątki, pojawiło się też nowe pasmo, nadawane od 13:00 – „Taka sytuacja”.

Niemal równocześnie ruszyła też nowa strona internetowa Radia 357 mająca towarzyszyć zmianom na antenie. Nowością są na niej m.in. szczegółowe opisy poszczególnych audycji (można tam szukać teraz informacji zarówno o gościach jak i tematach), czy przewijanie w podcastach. Słuchacz może przewinąć audycję 15 sekund wstecz lub 30 sekund w przód.

Sporym ułatwieniem dla użytkowników jest - dostępna w odświeżonej wersji strony - możliwość wyszukiwania autorów w „Twoje 357„ (w poprzedniej wersji brakowało tam również polskich znaków; ten błąd został naprawiony). Inną nowością jest tooltip w playerze, pokazujący postęp podcastu w trakcie przewijania a także zmiana sposobu prezentacji maila do autora w zakładce „autorzy”.

Kontakt także z osobami spoza anteny

W zakładce „zespół” znalazły się także osoby spoza anteny, z którymi słuchacze nie mają na co dzień bezpośredniego kontaktu. Są wśród nich wydawcy, informatycy, inżynierowie z ekipy technicznej, realizatorzy dźwięku, realizatorzy koncertów, osoby z marketingu i promocji, specjaliści od mediów społecznościowych, osoby z sekretariatu programowego, graficy i księgowość. Każdy jest opisany – podobnie jak autorzy i dziennikarze – a osobisty opis uzupełniony jest fotografią.

„Mówiliśmy o tym, że tempo zmian może być szybkie - okazało się na tyle szybkie, że udało nam się odpalić stronę w dniu rozpoczęcia radiowej jesieni! Jeszcze trochę do zrobienia, ale chcemy, żebyście już mogli korzystać na co dzień ze wszystkich funkcji i żeby nasza nowa strona mogła stać się naszą (i Waszą!) oficjalną wizytówką” – napisali radiowcy do patronów.

Nowa strona to nie koniec zmian, bowiem już wkrótce w środowisku patronów zostaną przeprowadzone testy odnowionej aplikacji mobilnej. Po okresie testowym zostanie ona udostępniona ogółowi słuchaczy. Kiedy to nastąpi – tego Radio 357 na razie nie zdradza.

Radio 357 stworzone przez ludzi Trójki

Nadające od stycznia 2021 roku Radio 357 to stacja założona przez byłych dziennikarzy radiowej Trójki. Zespół tworzy obecnie ponad 100 autorów, dziennikarzy oraz osób organizujących pracę radia. Audycje przygotowują m.in. Marek Niedźwiecki, Piotr Kaczkowski, Kuba Strzyczkowski, Marcin Łukawski, Krystian Hanke, Michał Olszański, Ernest Zozuń, Patrycjusz Wyżga, Katarzyna Borowiecka, Marcin Cichoński czy Katarzyna Pruchnicka. Prezesem spółki nadającej radio jest Paweł Sołtys.

Radio 357 ma na antenie także również serwisy informacyjne nadawane rano i popołudniu. Przygotowuje je zespół 13 dziennikarzy, reporterów i serwisantów oraz 8 korespondentów zagranicznych. Pracę newsroomu koordynuje Ewa Koch.

Radio 357 wspiera obecnie na Patronite 44 tys. osób, deklarując miesięczne wpłaty w wysokości ponad 796 tys. zł. Ogółem stacja zebrała od startu 16,4 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Radio 357 wystartowało z nową stroną internetową, wkrótce odświeży aplikację mobilną

25 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
były patron
To już nie jest to radio co na początku.
Brak Tomka Michniewicza,
ewidentny przechył w stronę komercji
Zero komunikacji z patronami
Zgoda na bylejakość
Zachwyt mialkim polskim popem
odpowiedź
User
"Opowieści przedwyborcze"
Już dawno przestałem ich słuchać. Jak tylko zaczęli wygaszać to co naobiecywali przed startem.
odpowiedź
User
nagrzany
A Aleksandra Kaczkowska ma już niemal połowę pieniędzy na własny projekt medialny - 128 patronów 2 854 zł miesięcznie.
odpowiedź