Duży spadek RMF FM w I kwartale. Złote Przeboje z największym wzrostem, Trójka awansowała na 11. miejsce

W pierwszym kwartale br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, ale stacja zanotowała największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskały Złote Przeboje, odbiły także m.in. Jedynka i Trójka - raport Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od stycznia do marca 2023 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 29,9 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. Względem analogicznego okresu rok wcześniej udział stacji spadł o 1,4 pkt. proc. - najbardziej w zestawieniu.

Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET z udziałem na poziomie 13,5 proc. (udział tej stacji względem fali styczeń-marzec 2023 roku spadł o 0,2 pkt. proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sluchalnosc-radia-o-poranku-w-dni-powszednie-listopad-2022-styczen-2023_1 ##

Ostatnią lokatę podium uzupełnia sieć Eska. Jej udział w rynku w analizowanym okresie wyniósł 7,4 proc. (w dół o 0,3 pkt. proc.).

Jedynka i Trójka najbardziej do góry

Tuż za podium znalazła się Jedynka. Udział stacji wzrósł o 0,3 pkt. proc. do 5,1 proc. Również o 0,3 pkt. proc. (do 2,1 proc.) zwiększył się wynik siostrzanej Trójki, która w rankingu była 11.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rmf-fm-liderem-sluchalnosci-wsrod-osob-z-wysokimi-dochodami-eska-z-najwiekszym-spadkiem,7169669032081537a ##

Z kolei największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 0,5 pkt. proc. do 3 proc. udziału - pochwalić się mogły Złote Przeboje. Stacja w rankingu awansowała z miejsca 10 na 9.

grafika

Dane o rynku radiowym w ostatnim roku.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka

Przejęcie w reklamie zewnętrznej domknięte. Digital Network zapłaciła z kredytu

Przejęcie w reklamie zewnętrznej domknięte. Digital Network zapłaciła z kredytu

Kosmiczny sylwester TVP2. Tak wygląda spot promocyjny

Kosmiczny sylwester TVP2. Tak wygląda spot promocyjny

Alicja Caban rozwija performance w Ancy

Alicja Caban rozwija performance w Ancy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Prezydent Nawrocki spotkał się z przedstawicielami Mety

Prezydent Nawrocki spotkał się z przedstawicielami Mety