SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radio Zet dogania RMF FM

RMF FM odnotował w styczniu 2007 r. największe wpływy reklamowe spośród stacji radiowych. Traci PR 3.

RMF FM zarobiło 25 399 820 zł wobec 25 508 860 zł w analogicznym okresie 2006 roku – wynika z danych Expert Monitor. Na drugim miejscu znalazło się Radio Zet, które zanotowało przychody reklamowe na poziomie 24 430 955 zł (ponad 6 milionów zł więcej niż w ubiegłym roku).

Na trzecim miejscu radiowa Trójka a dopiero na szóstym uplasowała się "Jedynka", mimo wzrostu wpływów reklamowych.

Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej zarobiła Eska Wrocław - wzrost z 1,77 mln zł do 2,76 mln zł.

Wszystkie monitorowane rozgłośnie zarobiły w styczniu 2007 roku 102 339 350 zł wobec 79 897 843 zł w 2006 roku. 

bez autopromocji
Rok / Miesiąc I.2007
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: Radio 102 339 350 zł
RMF FM 25 399 820 zł
ZET 24 430 955 zł
PR 3 2 887 868 zł
ESKA Wrocław 2 759 362 zł
ESKA Warszawa 2 710 720 zł
PR 1 2 582 660 zł
ESKA Poznań 2 408 874 zł
HIT FM (ESKA Trójmiasto) 2 156 644 zł
ESKA Łódź 1 953 174 zł
ESKA Katowice (Śląsk) 1 816 548 zł

 

bez autopromocji
Rok / Miesiąc I.2006
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: Radio 79 897 843 zł
RMF FM 25 508 860 zł
ZET 17 956 430 zł
PR 3 3 334 480 zł
PR 1 2 400 920 zł
ESKA Warszawa 2 144 776 zł
ESKA Wrocław 1 776 792 zł
ESKA Poznań 1 653 964 zł
ESKA Łódź 1 425 698 zł
HIT FM (ESKA Trójmiasto) 1 372 376 zł
ESKA Katowice (Śląsk) 1 226 656 zł

dane cennikowe netto, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Radio Zet dogania RMF FM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl