Radio ZET nowym liderem słuchalności w Rzeszowie. Radio Rzeszów wypadło z podium

Nowym liderem rynku radiowego w Rzeszowie zostało Radio ZET, które wyprzedziło RMF FM. Na podium znalazła się jeszcze Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Z raportu Radio Track Millward Brown opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od listopada 2016 roku do kwietnia 2017 roku z miejsca drugiego na pozycję lidera rynku radiowego w Rzeszowie awansowało Radio ZET. Stacja ta względem fali listopad 2015-kwiecień 2016 zanotowała wzrost średniego dobowego udziału słuchania z 12,5 proc. do 16,5 proc.

Na drugą lokatę spadło RMF FM (z 15,5 proc. do 14,7 proc.). Podium uzupełnia Trójka (pomimo straty z 9,8 proc. do 9,4 proc.), która przed rokiem jednak była piąta. Czwartą lokatę zajęła Jedynka (w dół z 10,9 proc. do 8,5 proc.).

Stratę udziału zanotowało Radio Rzeszów, które spadło z miejsca trzeciego na piąte (z 11,4 proc. do 8,3 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych