Zmiana w Radiu ZET. Zniknęło hasło antenowe

Radio ZET po 18 latach zrezygnowało z linera „Siła muzyki”. Obecnie stacja ma dwa hasła antenowe: „Muzyka nr 1" oraz „Radio ZET i już".

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Zmiana w Radiu ZET. Zniknęło hasło antenowe
fot. mat. prasowy

Ostatnio czytelnicy portalu Wirtualnemedia.pl wskazywali że słuchając Radia ZET, nie wyłapali hasła „Siła muzyki”. Spytaliśmy więc biuro prasowe Grupy Eurozet, czy liner ten jest jeszcze wykorzystywany przez stację. 

- Od startu kampanii "Radio ZET - muzyka nr 1" na antenie obowiązują dwa linery: "Muzyka nr 1" i "Radio ZET i już” - otrzymał w odpowiedzi portal Wirtualnemedia.pl.

Liner „Siła muzyki” obowiązywał od 2006 roku. Pojawiał się na antenie, w działaniach reklamowych, a także jako nazwa wydawanych przez rozgłośnię składanek muzycznynch oraz letniej trasy koncertowej.

Wcześniej Radio ZET stosowało hasło „Czułe granie”.

Zmiana w Radiu ZET

Jak podawaliśmy, z początkiem października wystartowała jesienna kampania „Radio ZET - Muzyka nr 1”. Obejmuje telewizje, sieci kin i internet. Kampanii towarzyszy akcja, podczas której prezenterzy stacji wraz z polskimi gwiazdami muzycznymi odwiedzają słuchaczy z całej Polski. 

W nowym spocie Radia ZET wykorzystano przeboje „Dzięki, że jesteś” Lanberry, „Złoto” Mroza oraz „Bo jesteś ty” Krzysztofa Krawczyka. Pojawia się w nim m.in. prezenterka stacji Agnieszka Kołodziejska. To kolejna kampania po „Radio ZET nr 1 w moim samochodzie” i „Radio ZET nr 1 w Twojej pracy”, w której rozgłośnia wykorzystuje hasło „nr 1”.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia