SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radiowa"Jedynka" gwałtownie traci słuchaczy

W I kwartale 2007 pozycję lidera umocniło radio RMF FM. Rekord "Trójki" i TOK FM - olbrzymi spadek radiowej "Jedynki" i radia Bis.

Najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (styczeń-marzec 2007) pokazuje, że I kwartał 2007 roku należał do radia RMF FM.

Udział radia RMF FM w rynku słuchalności wyniósł w ostatnim badaniu 22,4 proc. co w stosunku do analogicznego okresu rok temu oznacza wzrost o 1 punkt proc. Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet  z 19,2 proc. udziałem w rynku (poprzednio 18,8 proc.).

Na podium znalazła się jeszcze "Jedynka" z wynikiem 12,9 proc. (spadek aż o 2 punkty proc.).

Na czwartym miejscu uplasowała się "Trójka" - 6,6 proc. (wzrost o 0,5 punktu procentowego). Na przeciwnym biegunie inna stacja Polskiego Radia - Biska, która straciła ponad połowę słuchaczy.

Słuchalność stacji radiowych – Udział w rynku
  styczeń-marzec 2007 Styczeń-marzec 2006
Stacje ogólnopolskie
Radio RMF FM 22,40% 21,40%
Radio Zet 19,20% 18,80%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 12,90% 14,90%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 6,60% 6,10%
Radio Maryja 2,20% 2,50%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 0,70% 0,70%
Bis Polskie Radio 0,30% 0,70%
Stacje ponadregionalne
Radio TOK FM 1,00% 0,80%
Radiostacja 0,90% 0,60%
Radio Wawa 0,80% 0,80%
Grupy radiowe
Grupa TIME [46] 8,80% 7,90%
Audytorium [17] 5,10% 5,00%
Grupa AGORA [28] 3,80% 4,40%
Grupa AD.POINT [11] 1,80% 1,50%
Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, styczeń - marzec 2007, ogół badanych, próba: 23055.

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" to spory wzrost zanotował PR 3.

Słuchalność stacji radiowych – Udział w rynku
  styczeń-marzec 2007 Grudzień-luty 2007
Stacje ogólnopolskie
Radio RMF FM 22,40% 22,50%
Radio Zet 19,20% 19,40%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 12,90% 13,60%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 6,60% 6,00%
Radio Maryja 2,20% 2,10%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 0,70% 0,60%
Bis Polskie Radio 0,30% 0,40%
Stacje ponadregionalne
Radio TOK FM 1,00% 0,90%
Radiostacja 0,90% 0,90%
Radio Wawa 0,80% 0,90%
Grupy radiowe
Grupa TIME [46] 8,80% 8,70%
Audytorium [17] 5,10% 5,20%
Grupa AGORA [28] 3,80% 3,90%
Grupa AD.POINT [11] 1,80% 1,70%
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, listopad 2006 - styczeń 2007; próba: 23 040.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Radiowa"Jedynka" gwałtownie traci słuchaczy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl