SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Radiowa"Jedynka" gwałtownie traci słuchaczy

W I kwartale 2007 pozycję lidera umocniło radio RMF FM. Rekord "Trójki" i TOK FM - olbrzymi spadek radiowej "Jedynki" i radia Bis.

Najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (styczeń-marzec 2007) pokazuje, że I kwartał 2007 roku należał do radia RMF FM.

Udział radia RMF FM w rynku słuchalności wyniósł w ostatnim badaniu 22,4 proc. co w stosunku do analogicznego okresu rok temu oznacza wzrost o 1 punkt proc. Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet  z 19,2 proc. udziałem w rynku (poprzednio 18,8 proc.).

Na podium znalazła się jeszcze "Jedynka" z wynikiem 12,9 proc. (spadek aż o 2 punkty proc.).

Na czwartym miejscu uplasowała się "Trójka" - 6,6 proc. (wzrost o 0,5 punktu procentowego). Na przeciwnym biegunie inna stacja Polskiego Radia - Biska, która straciła ponad połowę słuchaczy.

Słuchalność stacji radiowych – Udział w rynku
 styczeń-marzec 2007Styczeń-marzec 2006
Stacje ogólnopolskie
Radio RMF FM22,40%21,40%
Radio Zet19,20%18,80%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia12,90%14,90%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia6,60%6,10%
Radio Maryja2,20%2,50%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia0,70%0,70%
Bis Polskie Radio0,30%0,70%
Stacje ponadregionalne
Radio TOK FM1,00%0,80%
Radiostacja0,90%0,60%
Radio Wawa0,80%0,80%
Grupy radiowe
Grupa TIME [46]8,80%7,90%
Audytorium [17]5,10%5,00%
Grupa AGORA [28]3,80%4,40%
Grupa AD.POINT [11]1,80%1,50%
Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, styczeń - marzec 2007, ogół badanych, próba: 23055.

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" to spory wzrost zanotował PR 3.

Słuchalność stacji radiowych – Udział w rynku
 styczeń-marzec 2007Grudzień-luty 2007
Stacje ogólnopolskie
Radio RMF FM22,40%22,50%
Radio Zet19,20%19,40%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia12,90%13,60%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia6,60%6,00%
Radio Maryja2,20%2,10%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia0,70%0,60%
Bis Polskie Radio0,30%0,40%
Stacje ponadregionalne
Radio TOK FM1,00%0,90%
Radiostacja0,90%0,90%
Radio Wawa0,80%0,90%
Grupy radiowe
Grupa TIME [46]8,80%8,70%
Audytorium [17]5,10%5,20%
Grupa AGORA [28]3,80%3,90%
Grupa AD.POINT [11]1,80%1,70%
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, listopad 2006 - styczeń 2007; próba: 23 040.

Dołącz do dyskusji: Radiowa"Jedynka" gwałtownie traci słuchaczy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl