SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Radiowa Jedynka rusza z kampanią wizerunkową „#Radioprzyjaciel”

Wystartowała kampania reklamowa Programu 1 Polskiego Radia. Akcja ma charakter wizerunkowy i przebiega pod hasłem „#Radioprzyjaciel”.

Article

Akcja ma związek z 91. urodzinami rozgłośni, które PR1 obchodzi 18 kwietnia br. Koncepcję scenariusza kampanii przygotował scenarzysta Michał Kalicki (współpracuje m.in. z Teatrem Polskiego radia). Za projektowanie komunikacji wizualnej jest odpowiedzialny Paweł Sadaj z SadajStudio.com.

- Myślę, że Jedynka, jak żadna inna stacja zapracowała przez te lata na miano Radioprzyjaciela. Tego czego nie da się zobaczyć i to czego nie sposób opisać można znaleźć na naszej antenie. To co gramy w Jedynce jest jak nasze polskie DNA, jak Polonez OP.40 Szopena, jak proza Sienkiewicza i jak gole Roberta Lewandowskiego. Jesteśmy Państwa przyjacielem, Radioprzyjacielem. Spot telewizyjny (emitowany w Polsacie i TVP) ma nam to przypomnieć w przededniu 91. urodzin - opisuje Rafał Porzeziński, dyrektor i redaktor naczelny Jedynki.

Kampania obejmuje spoty telewizyjne emitowane w Telewizji Polsat oraz Telewizji Polskiej (TVP1 i TVP2). Kampania potrwa do końca kwietnia br.

Media do kampanii Polskie Radio kupiło we własnym zakresie.

W okresie od listopada 2016 r. do stycznia br. radiowa Jedynka notowała udział w rynku słuchalności na poziomie 9,1 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Radiowa Jedynka rusza z kampanią wizerunkową „#Radioprzyjaciel”

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
OLO
dobrze, że TVN nie chwali rządowej totalitarnej stacji radiowej Kaczyńskiego.
odpowiedź
User
MAX
Nic im nie pomoże
odpowiedź
User
henio
Żadna kampania już nic nie pomoże.PR uprawia propagandę jak w PRL-u i jest kompletnie niewiarygodne.W Gdańsku jedynka ma tylko nieco ponad 2% słuchalności,natomiast PR 24,które od rana do nocy kłamie,manipuluje,przemilcza fakty a także bredzi o rządowych sukcesach,których nie ma, słucha O,7%.I to jest najlepsza kara za propagandę,znikoma słuchalność.
odpowiedź
User
Marek
Twarzą kampanii będzie Zbigniew Ziobro, który po przyjacielsku będzie odwiedzał wybranych słuchaczy o 6 rano.
odpowiedź
User
gala
Ale fajne...nareszcie coś innego....
odpowiedź