Jedynka, Vox FM i Radio Zet z mniejszymi wpływami z reklam, mocno w górę RMF Classic i Antyradio (Top10)

Po pierwszych ośmiu miesiącach br. spore wzrosty – bo o jedną trzecią – wpływów reklamowych notują RMF Classic i Antyradio. Z kolei przychody radiowej Jedynki, Vox FM i Radia Zet w porównaniu z ub.r. maleją – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W okresie od stycznia do sierpnia br. stacje radiowe zarobiły cennikowo na reklamach 6,76 mld zł, czyli 6,3 proc. więcej niż w tym samym okresie 2022 roku – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl (dane cennikowe netto, bez rabatów, Kantar).

Niezmiennie największe wpływy reklamowe notuje RMF FM – w omawianym okresie marketerzy wydali w tej stacji 2,2 mld zł, czyli 18,8 proc. więcej niż przed rokiem.

Wicelider zestawienia – Radio Zet – ma na koncie spadek przychodów: o 0,9 proc. w skali roku, do 1,2 mld zł. Trzeci na podium Program III Polskiego Radia zarobił na reklamach 212,2 mln zł – 1,4 proc. więcej niż w tym samym okresie 2022 roku.

Dość znacząco spadły wpływy z reklam radiowej Jedynki – o 14,9 proc. rdr , do poziomu blisko 205 mln zł.

Tok FM zarobiło na reklamach 178,9 mln zł (+9,9 proc.), Vox FM – 115,6 mln zł (-5,7 proc.), Antyradio – 98,9 mln zł (+29,3 proc.), Eska Warszawa – 98,1 mln zł (+2,3 proc.), RMF Classic – 96 mln zł (+30,2 proc.), a Eska Wrocław – 93,8 mln zł (+6,4 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sluchalnosc-radia-o-poranku-w-dni-powszednie-ii-kwartal-2023-rmf-fm,7169481008092801a ##

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska