Jedynka, Vox FM i Radio Zet z mniejszymi wpływami z reklam, mocno w górę RMF Classic i Antyradio (Top10)

Po pierwszych ośmiu miesiącach br. spore wzrosty – bo o jedną trzecią – wpływów reklamowych notują RMF Classic i Antyradio. Z kolei przychody radiowej Jedynki, Vox FM i Radia Zet w porównaniu z ub.r. maleją – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W okresie od stycznia do sierpnia br. stacje radiowe zarobiły cennikowo na reklamach 6,76 mld zł, czyli 6,3 proc. więcej niż w tym samym okresie 2022 roku – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl (dane cennikowe netto, bez rabatów, Kantar).

Niezmiennie największe wpływy reklamowe notuje RMF FM – w omawianym okresie marketerzy wydali w tej stacji 2,2 mld zł, czyli 18,8 proc. więcej niż przed rokiem.

Wicelider zestawienia – Radio Zet – ma na koncie spadek przychodów: o 0,9 proc. w skali roku, do 1,2 mld zł. Trzeci na podium Program III Polskiego Radia zarobił na reklamach 212,2 mln zł – 1,4 proc. więcej niż w tym samym okresie 2022 roku.

Dość znacząco spadły wpływy z reklam radiowej Jedynki – o 14,9 proc. rdr , do poziomu blisko 205 mln zł.

Tok FM zarobiło na reklamach 178,9 mln zł (+9,9 proc.), Vox FM – 115,6 mln zł (-5,7 proc.), Antyradio – 98,9 mln zł (+29,3 proc.), Eska Warszawa – 98,1 mln zł (+2,3 proc.), RMF Classic – 96 mln zł (+30,2 proc.), a Eska Wrocław – 93,8 mln zł (+6,4 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sluchalnosc-radia-o-poranku-w-dni-powszednie-ii-kwartal-2023-rmf-fm,7169481008092801a ##

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem