PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Nowi subskrybenci wybierają tańszy pakiet Netfliksa. Zyskuje Disney+
Nowi subskrybenci wybierają tańszy pakiet Netfliksa. Zyskuje Disney+
Trójce ubyła jedna czwarta wpływów z reklam. Duże wzrosty Radia ZET i TOK FM (Top10)
Trójce ubyła jedna czwarta wpływów z reklam. Duże wzrosty Radia ZET i TOK FM (Top10)
„Puls Biznesu” i „Gazeta Wyborcza” zarobiły więcej z reklam. Mocno w dół „GPC” i „Super Express” (Top10)
„Puls Biznesu” i „Gazeta Wyborcza” zarobiły więcej z reklam. Mocno w dół „GPC” i „Super Express” (Top10)
Kantar oferuje swoje narzędzie AI
Kantar oferuje swoje narzędzie AI
Biedronka, Lidl i McDonald’s wydały na reklamy o połowę więcej. Telewizja zyskała 13 proc.
Biedronka, Lidl i McDonald’s wydały na reklamy o połowę więcej. Telewizja zyskała 13 proc.
Marka Apple warta bilion dolarów. Historyczny rekord w rankingu Kantar BrandZ
Marka Apple warta bilion dolarów. Historyczny rekord w rankingu Kantar BrandZ
Apple TV+ rozwija się najszybciej, Prime Video traci przez reklamy
Apple TV+ rozwija się najszybciej, Prime Video traci przez reklamy
Kahlúa, HSBC i Heineken z najlepszymi reklamami wg Kantara
Kahlúa, HSBC i Heineken z najlepszymi reklamami wg Kantara
„Gazeta Wyborcza” i „Super Express” ze spadkami reklamowymi. „Gazeta Polska Codziennie” o dwie trzecie w górę
„Gazeta Wyborcza” i „Super Express” ze spadkami reklamowymi. „Gazeta Polska Codziennie” o dwie trzecie w górę
RMF FM z większym wzrostem reklamowym od Radia ZET. Aflofarm promuje się najmocniej
RMF FM z większym wzrostem reklamowym od Radia ZET. Aflofarm promuje się najmocniej
40 proc. więcej na reklamy McDonald’s. Biedronka z większym wzrostem od Lidla i Media Expert
40 proc. więcej na reklamy McDonald’s. Biedronka z większym wzrostem od Lidla i Media Expert
Biedronka zwiększyła wydatki reklamowe mocniej od Lidla i Media Expert, Euro-Net ze spadkiem (Top10)
Biedronka zwiększyła wydatki reklamowe mocniej od Lidla i Media Expert, Euro-Net ze spadkiem (Top10)
KBR, AdresMedia i Kantar z nowym cyklicznym badaniem Total Audio
Marketingowe trendy na 2024 według Kantara
Marketingowe trendy na 2024 według Kantara
„Gazeta Polska Codziennie” zarobiła 85 proc. więcej z reklam. „Super Express”, „Fakt” i „Puls Biznesu” ze spadkiem (Top10)
„Gazeta Polska Codziennie” zarobiła 85 proc. więcej z reklam. „Super Express”, „Fakt” i „Puls Biznesu” ze spadkiem (Top10)
Kantar przewiduje „powrót do przyszłości” w mediach w 2024
Kantar przewiduje „powrót do przyszłości” w mediach w 2024
Kantar Polska znów z zyskiem. Pomogła sprzedaż Kantar Public
Kantar Polska znów z zyskiem. Pomogła sprzedaż Kantar Public
Volkswagen podwoił wydatki reklamowe, McDonald's Polska w czołówce (Top 10)
Volkswagen podwoił wydatki reklamowe, McDonald's Polska w czołówce (Top 10)
Jedynka, Vox FM i Radio Zet z mniejszymi wpływami z reklam, mocno w górę RMF Classic i Antyradio (Top10)
Małgorzata Ambrożewicz na czele Marketplace w Kantar Polska
Kantar Media Reactions: Amazon drugi rok z rzędu preferowaną przez konsumentów platformą reklamową
Apple najcenniejszą marką na świecie. Microsoft wyprzedził Amazona (top 100)
Radio Zet, Żywiec i Lajkonik z najefektywniejszymi reklamami w Polsce według agencji Kantar
Radio Zet, Żywiec i Lajkonik z najefektywniejszymi reklamami w Polsce według agencji Kantar
Już dwa kontakty z reklamą wideo budują świadomość reklamy oraz marki
Już dwa kontakty z reklamą wideo budują świadomość reklamy oraz marki
Browary ścięły wydatki reklamowe w radiu o 95 proc. Kompania Piwowarska przed Grupą Żywiec
Lidl mimo spadku wydał na reklamy dwa razy więcej niż Biedronka. Żabka ze wzrostem o 35 proc.
Lidl mimo spadku wydał na reklamy dwa razy więcej niż Biedronka. Żabka ze wzrostem o 35 proc.
Polska reklama poza internetem urosła o 5 proc. Dużo więcej wydały Play i Media Expert, Euro-Net i Lidl ze spadkami
„Puls Biznesu” i „Super Express”: wpływy z reklam jedną trzecią w górę (Top10)
Trzy czwarte fanów streamów najbardziej lubi oglądanie Twitcha
Kantar: 32 proc. KO; 28 proc. PiS. W Sejmie też Lewica, Polska 2050 i Konfederacja
Kantar: 32 proc. KO; 28 proc. PiS. W Sejmie też Lewica, Polska 2050 i Konfederacja
Holandia najbardziej integracyjnym krajem do pracy na świecie
Lidl i Kaufland obniżyły wydatki na reklamę. Carrefour i Żabka ze wzrostami (Top5)
Lidl i Kaufland obniżyły wydatki na reklamę. Carrefour i Żabka ze wzrostami (Top5)