Michał Lutostański: z Kantar do Deloitte

Michał Lutostański po ponad ośmiu latach odszedł z firmy badawczej Kantar. Dołączył do Deloitte obejmując funkcję partner associate - brand&portfolio strategy – dowiedziały się Wirtualnemedia.pl.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Michał Lutostański: z Kantar do Deloitte
fot. LinkedIn

Michał Lutostański w Kantar pracował od wiosny 2017 roku. Najpierw pełnił funkcję client directora. Potem objął stanowisko innovation business lead client directora. 

Następnie, przez kolejne trzy lata, był strategy business directorem. Od jesieni 2024 roku był head of knowledge&thought leadership.

Przed dołączeniem do Kantar, Michał Lutostański pracował jako account director w firmie badawczej 4P research mix. W latach 2009 -2016 był związany z TNS Polska, m.in. jako account director.

Michał Lutostański od czerwca ub.r. jest prezesem PTBRiO. W organizacji tej działa od ponad 9 lat. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele