Paul Zwillenberg, który będzie miał swoje biuro w USA, przechodzi z Accenture, gdzie pełnił funkcję vice chair reinvention oraz global leader of media and entertainment strategy.
Ma ponad 30 lat doświadczenia w branży mediów, technologii i rozrywki; wcześniej pełnił funkcję CEO Daily Mail and General Trust plc (DMGT), gdzie kierował strategiczną transformacją portfela medialnych, eventowych i informacyjnych, co umożliwiło przejęcie firmy na własność w 2022 roku. Wcześniej był starszym partnerem i dyrektorem zarządzającym w BCG, gdzie prowadził Global Media Practice.
Nie mogę się doczekać, by rozwijać siłę Kantar po fantastycznym postępie, który dokonuje się od ponad pięciu lat, od czasu przejęcia firmy przez Bain Capital, wykorzystując potencjał AI do jeszcze większego wsparcia naszych klientów, oferując im najnowocześniejsze rozwiązania brandingowe i marketingowe, które pomagają im rosnąć. To naprawdę ekscytujący czas, by dołączyć do wspaniałego zespołu, w którym nauka o danych i talenty są w samym centrum

Chris Jansen, który od lipca 2021 roku kieruje Kantar Group, a od stycznia 2024 również samodzielnym biznesem pod marką Kantar, pozostanie na stanowisku do końca 2025 roku.
Ponadto zakończy swoje obowiązki jako CEO Grupy Kantar przed końcem pierwszego kwartału 2026 roku i odejdzie z firmy.
Ze względu na jasno określony plan rozwoju Kantar oraz zbliżające się ukończenie wydzielenia marki Numerator, to właściwy moment, by powołać nowego, dedykowanego lidera. W osobie Paula mamy znakomitego lidera o światowej renomie w dziedzinie innowacji cyfrowych, przywództwa operacyjnego oraz zorientowanego na klienta i długofalowy rozwój

Kantar Group to międzynarodowa firma badawcza, która została założona w 1992 roku.











