Powstała nowa agencja badawcza. Na czele wieloletni dyrektor w Kantar Polska

Na polskim rynku rozpoczyna działalność nowa agencja badawczo-technologiczna Mad Research, która ma zmienić standardy pozyskiwania wiedzy o konsumentach i podejmowania decyzji o innowacjach w biznesie. Na jej czele w roli prezesa stanął Piotr Ciąćka, wieloletni dyrektor w Kantar Polska.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Powstała nowa agencja badawcza. Na czele wieloletni dyrektor w Kantar Polska
Piotr Ciąćka

Mad Research łącząc wieloletnie doświadczenie badawcze zespołu z nowoczesnymi technologiami pozyskiwania danych, ma burzyć utarte schematy i proponować klientom nowy, zwinniejszy i bardziej wielowymiarowy model działania w obszarze badań rynku i konsumenta.

– Consumer intelligence wchodzi w nową erę – i my jesteśmy jednymi z tych, którzy tę erę projektują, a nie tylko się do niej dostosowują. Nasza obietnica to „derisking innovation” – mówi Piotr Ciąćka, prezes Mad Research. – Tworzymy modele badawcze łączące głębokie rozumienie człowieka z potencjałem modeli językowych, przetwarzania chmurowego i automatyzacji procesów, które z szeregowych i ciężkich przekształcamy w elastyczne, skalowalne i zwinne. Wyrośliśmy z dwóch dekad prowadzenia klasycznych badań konsumenckich i zawsze będziemy stać na stanowisku, że mimo rozwoju technologii czynnik ludzki musi być obecny w pozyskiwaniu wiedzy o konsumentach. Poza pracą dla biznesu chcemy też zwiększać dostęp organizacji działających dla dobra publicznego do najnowszych narzędzi badawczych - to element naszej odpowiedzialności społecznej – dodaje.

Zespół doświadczonych managerów

Za Mad Research stoi zespół złożony z doświadczonych liderów, którzy od lat wyznaczają kierunki rozwoju branży badawczej. Piotr Ciąćka przez wiele lat pełnił funkcję business directora w największych globalnych firmach badawczych (ostatnie 6 lat spędził w Kantar Polska), prowadząc złożone projekty dla międzynarodowych marek. Oprócz rozwijania Mad Research jest także dyrektorem operacyjnym polskiego oddziału Help.NGO - globalnej organizacji zajmującej się zwiększaniem skuteczności reagowania kryzysowego z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań technologicznych.

Funkcje wiceprezesów Mad Research pełnią: dr Zofia Smełka-Leszczyńska (psycholożka i antropolożka kultury, specjalizująca się w prowadzeniu dla marek procesów doradczo-strategicznych zasilanych wiedzą z badań kultury i konsumenta, z doświadczeniem w agencjach komunikacyjnych i firmach strategicznych: Stratosfera, Hill+Knowlton, K2, Havas, McCann), Piotr Sztabiński (jeden z najbardziej cenionych ekspertów w obszarze badań shopperowych, który ma doświadczenie zarówno w klasycznych podejściach do badania zachowań zakupowych, jak i tych w pełni opartych o rozwiązania technologiczn; pracował w Kantar, Nielsen, Ipsos i EDGE NPD, OpinionWay), Piotr Jaszke (programista, socjolog i pasjonat analizy danych, który wcześniej pracował w Miinto jako AI tech manager, a wcześniej w agencjach IQS i Millward-Brown). 

Wspólne testy i współtworzenie nowych rozwiązań

Mad Research działa jak laboratorium przyszłości badań – zwinne, multidyscyplinarne i blisko współpracujące z klientami. Od samego początku agencja zaprasza partnerów biznesowych do wspólnego testowania i współtworzenia nowych rozwiązań badawczych w formule proof of concept. To podejście ma pozwolić nie tylko lepiej odpowiadać na złożoność rzeczywistości, ale też szybciej reagować na zmieniające się potrzeby rynku. Strategiczne partnerstwo z Amazon Web Services zapewnia Mad Research dostęp do światowej klasy infrastruktury, co przekłada się na większą skalowalność i szybkość działania.

Mad Research nie tylko zbiera dane, ale projektuje nowe ekosystemy pozyskiwania wiedzy, które wspierają podejmowanie decyzji w środowiskach wymagających, dynamicznych i wielowymiarowych. Realizacja badań służy formułowaniu rekomendacji, na podstawie których klienci będą mogli szybko i pewnie podjąć decyzje dotyczące wprowadzania na rynek innowacji. Podejście agencji opiera się na przekonaniu, że zamiast czekać w napięciu na to, co przyniesie przyszłość badań konsumenckich, trzeba zaprojektować ją samemu w bliskiej współpracy z biznesem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online