„Puls Biznesu” i „Super Express”: wpływy z reklam jedną trzecią w górę (Top10)

Po dziesięciu miesiącach br. „Puls Biznesu” i „Super Express” odnotowały wśród dzienników najwyższy wzrost reklam. Zarobiły na reklamach ponad jedną trzecią więcej niż rok wcześniej – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Wpływy reklamowe lidera rankingu, czyli „Gazety Wyborczej” zwiększyły się tylko o 1 proc.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W okresie od stycznia do października br. dzienniki zarobiły na reklamach 1,51 mld zł. Było to 14,8 proc. więcej niż w tym samym okresie 2021 roku – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl (na podstawie danych cennikowych netto, bez rabatów Kantar Media).

Ranking otwiera „Gazeta Wyborcza” z przychodami w wysokości 150,8 mln zł – zaledwie 1 proc. większymi w skali roku.

Pozycja wicelidera należy do „Rzeczpospolitej”, która w omawianym okresie zarobiła na reklamach 113,6 mln zł – 13,3 proc. więcej.

Podium zamyka „Dziennik Gazeta Prawna”, w którym reklamodawcy wydali 100,6 mln zł, zwiększając budżety w skali roku o 14,7 proc. Kolejny w zestawieniu „Super Express” zwiększył przychody z reklam o 30 proc., do 95,4 mln zł.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sprzedaz-faktu-spadla-do-132-tys-egz-a-gazety-wyborczej-do-45-tys,7169747570567297a ##

Wpływy reklamowe „Faktu” wzrosły o 0,4 proc. (do 56,2 mln zł), „Pulsu Biznesu” – o 30 proc. (do 44,7 mln zł), „Dziennika Zachodniego” – o 15,8 proc. (do 42,3 mln zł).

„Gazeta Polska Codziennie” zarobiła na reklamach 39,9 mln zł (+47 proc.), „Gazeta Pomorska” – 34,2 mln zł (+24,4 proc.), a „Głos Wielkopolski” – 33,1 mln zł (+8,1 proc.). 

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"